وداعی باشکوه؛ اینجا عطر بهشت سرمستت می‌کند

بجنورد- ایرنا- مردم شهید پرور شهرستان شیروان در خراسان شمالی عصر امروز (دوشنبه) وداع پرشوری با پیکر مطهر «امیر حسین میرزایی» شهید مدافع امنیت داشتند و مشق عشقی دیگری را به نمایش گذاشتند.

شهدا مردان بی ادعایی هستند که خود را از زنجیرهای اسارت روح رهاندند و از تعلقات دنیوی دل کندند و بر میدان مبارزه حق علیه باطل پا نهادند؛ آری شهدا این گونه اند، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا آشیانه ای ویران نشود.

شهدا دلاورانی هستند که به درک و نگرش عمیقی از زندگی دنیوی رسیدند و به واسطه این نگرش در خون خود غلتیدند تا عزت، شرف و آبروی کشور حفظ شود.

از تمامی اقشار و گروه سنی برای وداع با "امیر حسین میرزایی" شهید مدافع امنیت ارتش جمهوری اسلامی در میان مردم به چشم می خورد آخر کسی نمی داند وقتی مادرش برای آخرین بار وی را از زیر قرآن رد کرده بود چه بینشان گذشته بود.

حال با شهادتش همه به دیدارش آمده اند هرکدام از جمعیت تلاش می‌کردند تا خود را به تابوت این شهید برساند، اما استقبال و حضور مردم آن قدر زیاد بود که رسیدن به این مهم برای بسیاری از آنها سخت می‌شد.

جوانان و نوجوانانی که با احساسات و درونی پاک و با شور و عشق حسینی برای بوسه بر تابوت پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت اشک ماتم می ریختند نیز از جلوه های خاص و باشکوه آیین استقبال این مردآسمانی بود.

اینجا عطر بهشت سرمستت می‌کند، بهشتیان گویا به مشایعت آمده اند اما نه، اینجا ملائک به استقبال ارواح پاکی آمده اند، آمده اند تا دست این شهید بزرگوار را بگیرند که دل و دیده از غبار تعلقات شستند تا پاک و خالص به دیدار یار برود.

اینجا آسمان منزلگاه زمینیان شده است و این اشک‌های بارانی از چشم‌های تشنه دیدار عاشقانی می بارد که در حسرت یک بار دیدار ده‌ها باره خون گریه کرده اند این مرد آسمانی نشان از عشق دارد.

"امیر حسین میرزایی" شهید مدافع امنیت ارتش جمهوری اسلامی ایران اهل شهرستان شیروان در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

شهید میرزایی ۱۹ اسفند ماه در حین عملیات در استان سیستان بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم استقبال از این شهید بزرگوار امروز ۲۲ اسفندماه سال جاری ساعت ۱۵ در مسجد جامع شهرستان شیروان و مراسم وداع نیز در همین مکان برگزار شد.

براساس این گزارش همچنین مراسم تشییع شهید والا مقام امیرحسین میرزایی روز سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت ۹ صبح مقابل مسجد جامع شهرستان شیروان برگزار و سپس در گلزار شهدای امام زاده حمزه رضا این شهرستان تدفین خواهد شد.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، همچنین بیش از ۳۵ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس در عملیات ها حضور داشته اند.

تعداد کل ایثارگران این استان ۱۰ هزار ۲۷۷ نفر، تعداد کل آزادگان ۳۹۷ نفر و جانبازان هفت هزار و ۲۳۲ نفر است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد و در شمالشرق کشور واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha