رییس هیات بدمینتون کرمانشاه در سمت خود ابقا شد

۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85055820
رییس هیات بدمینتون کرمانشاه در سمت خود ابقا شد

کرمانشاه - ایرنا - «آرش بیدل»، رییس هیات بدمینتون استان کرمانشاه در مجمع انتخاباتی این هیات با کسب ۱۶ رای به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون استان کرمانشاه به ریاست «فرهمند سال‌افزون» معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و با حضور «محمدرضا پوریا» رییس فدراسیون و اعضای مجمع برگزار شد و «آرش بیدل» رییس کنونی این هیات با ۱۶ رای در این سمت باقی ماند.

رییس فدراسیون بدمینتون در این مراسم گفت: استان کرمانشاه یکی از استان های برتر در این رشته در کشور به شمار می رود که همواره در بین پنج استان نمونه قرار داشته و دارای استعدادهای خوبی در رشته بدمینتون است.

«محمدرضا پوریا» با اشاره به فضای خوب رقابتی که در مجمع انتخاباتی این رشته برگزار شد، افزود: بدون شک با جایگاه خوبی که استان کرمانشاه در این رشته دارد نگاه فدراسیون هم به این استان ویژه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، در این انتخابات ۲ نفر کاندید بودند که در دور نخست هر کدام از نامزدها ۱۴ رای کسب کردند از این رو انتخابات به دور دوم کشیده شده و در نهایت «آرش بیدل» با کسب ۱۶ رای از مجموع ۲۸ رای اعضای مجمع به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات بدمینتون استان کرمانشاه در سمت خود ابقا شد.

همچنین در این مجمع «اکرم خوش اندام» به‌عنوان نایب‌ رییس، « سیدفریبرز حسینی » به‌عنوان خزانه‌دار، « حمید حیدری شفق » به‌ عنوان کارشناس خبره ورزشی و «رامین خادمی» و « شهپر بهمنی » به‌ عنوان اعضای هیات رییسه و « حمیدرضا محمدی» نیز به‌ عنوان بازرس قانونی انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha