۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85056124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس در صدد پیشگیری از وقوع جرم در چهارشنبه آخرسال است

ورامین - ایرنا - فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه پلیس هیچ گاه مخالف شادی مردم در چهارشنبه آخر سال نیست گفت: تمام تلاش پلیس پیشگیری از وقوع جرم در چهارشنبه آخر سال است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار کیومرث عزیزی روز دوشنبه اظهار داشت: پلیس مخالف شادی مردم نیست بلکه آزار و اذیت مردم و ایجاد مزاحمت برای نوامیس را خط قرمز خود می داند و به شدت با هنجار شکنان برخورد می‌کند.

وی افزود: پلیس از ماه‌ها قبل طرح پیشگیری از فروش مواد محترقه را با شناسایی انبارها و فروشندگان عمده آغاز کرده است و با اقدامات بسیار پیچیده پلیسی، میزان کشفیات مواد محترقه به صورت عمده نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است .

این مسئول با اشاره به اینکه آسایش و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هر کسی باعث سلب آسایش شود با آن برابر قانون برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: آئین چهارشنبه آخر سال، مدت‌ها است که همانند سنوات گذشته به عنوان یک آئین سنتی برگزار نمی‌شود و در سال‌های اخیر چهارشنبه سوری به کابوس زندگی مردم تبدیل شده و در آن انواع حوادث ناگوار بر اثر بی احتیاطی و سهل انگاری برخی جوانان رخ می‌دهد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در خصوص آسیب های چهارشنبه آخر سال، اضافه کرد: اولویت اول پلیس در چهارشنبه آخر سال، پیشگیری از جرائم است و در این ارتباط پلیس به هیچ وجه با شادی و نشاط مردم مخالف نیست ، پلیس همواره در کنار مردم و با مردم و برای مردم است اما اگر برخی افراد معدود هنجار شکن، قصد سد معبر و مزاحمت‌هایی برای شهروندان داشته باشند با هماهنگی مقام قضائی، قاطعانه با آنان برخورد خواهد شد.

عزیزی با اشاره به فرارسیدن روزهای پایان سال و آغاز سفرهای نوروزی تاکید کرد: کسانی که قصد مسافرت در ایام نوروز را دارند پیش از ترک منزل موارد امنیتی را در نظر داشته و اشیاء قیمتی و طلا و جواهرات را در صورت امکان در صندوق امانات بانک قرار دهند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha