۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 85056292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم اسنوکر رعد پدافند هوایی: تنها تیمی بودیم که قهرمان را متوقف کردیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم اسنوکر رعد پدافند هوایی ارتش گفت: با تیم آرتین که قهرمان شد ۱۱ امتیاز فاصله داشتیم؛ البته تنها تیمی بودیم که موفق شدیم از آنها چهار امتیاز بگیریم و به نوعی متوقف‌شان کنیم.  

به گزارش ایرنا، اولین دوره‌ی رقابت‌های لیگ اسنوکر برگزار شد و تیم رعد پدافند هوایی ارتش در جایگاه دوم قرار گرفت و عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد. ابراهیم رجایی‌بخشایش در گفت‌وگو با ایرنا درباره‌ی کیفیت این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و ۱۴ تیم در آن شرکت کردند و هر تیم ۲۶ بازی را به صورت رفت و برگشت انجام داد. ما به عنوان نماینده‌ی تهران در این دوره حاضر بودیم. بازیکنان خوبی شرکت داشتند و می‌تواتم بگویم ۸۰ درصد پتانسیل اسنوکر ایران در این بازی‌ها حضور داشتند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از قوانین این دوره این بود که تیم‌ها باید از سهمیه‌ی زیر ۱۹ سال هم استفاده کنند و این بازیکنان به کار گرفته شوند. همین مساله باعث شد تا استعدادهای بیشتری ظهور کنند و دیده شوند.

سرمربی تیم رعد پدافند هوایی در ادامه بیان داشت: تیم‌داری نیروهای مسلح امید زیادی را به جامعه‌ی ورزش و خصوصا بیلیارد تزریق کرد. با حضور رعد پدافند، حالا ورزشکاران ما می‌توانند با دلگرمی زیاد ۲ سال خدمت مقدس سربازی خود را پشت سر بگذارند و مشکلی هم برای ورزش قهرمانی‌شان به وجود نیاید. باید از سرهنگ محمد صانعی تشکر کنم که فضای آرام و خوبی را برای تیم ما به وجود آوردند تا در نهایت عنوان نایب‌قهرمانی اولین دوره را به خود اختصاص دهیم.

وی درباره‌ی بازیکنانی که در تیم رعد پدافند بازی کردند گفت: علی قراگزلو، قهرمان ۶ دوره‌ی ایران و نایب‌قهرمان آسیا بازیکنی بود که به عنوان سرباز در تیم ما حضور داشتند. مجید قراگزلو، قهرمان یک دوره‌ی ایران، میلاد کاشانی، دارنده‌ی ۲ مدال برنز غرب آسیا، ارشیا خازنی، سهمیه‌ی زیر ۱۹ سال ما و قهرمان زیر ۲۱ سال غرب آسیا و امین سنجابی، قهرمان زیر ۱۸ سال ایران دیگر نفرات تیم ما را تشکیل دادند و مجموعه‌ی بسیار خوبی بودیم.

رجایی در پایان درباره‌ی هدف‌گذاری رعد در این فصل تصریح کرد: ۱۰۰ درصد تیم ما قرار بود روی سکو برود. هدف اصلی‌مان قهرمانی بود اما همین که موفق شدیم روی سکو برویم اتفاق مثبتی بود. با تیم آرتین که قهرمان شد ۱۱ امتیاز فاصله داشتیم. البته تنها تیمی بودیم که موفق شدیم از آنها چهار امتیاز بگیریم و به نوعی متوقف‌شان کنیم. تلاش می‌کنیم که فصل بعد عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha