۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 961
کد خبر: 85056778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵۰ تن میوه در میادین اردبیل توزیع می‌شود

۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶
کد خبر: 85056778
۳۵۰ تن میوه در میادین اردبیل توزیع می‌شود

اردبیل-ایرنا- فرماندار اردبیل گفت: ۳۵۰ تن پرتقال و سیب با قیمت مصوب از ۲۶ اسفند در میادین تره بار اردبیل توزیع می‌شود.

سید محمد اعتماد اعجازی روز سه شنبه در مصاحبه با ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: غرفه‌های مختلف برای توزیع میوه شب عید با همکاری شهرداری اردبیل پیش بینی شده و میوه به اندازه مورد نیاز شهروندان در این غرفه‌ها عرضه خواهد شد.

فرماندار اردبیل افزود: همچنین برای حمایت از مصرف‌کنندگان در روزهای آخر سال توزیع ۷۸ تن برنج، ۷۰۲ تن شکر، ۳۰۸ تن گوشت قرمز ، ۳۳۳ تن مرغ منجمد ، ۷۳ تن روغن مایع و ۳۴۳ تن قند درفروشگاههای شهرستان اردبیل آغاز شده است.

وی از تشدید نظارت بر بازار به منظور کنترل قیمت کالاها و جلوگیری از افزایش آن خبر داد و گفت: دستگاه‌های مربوطه در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان و گرانفروشان برخورد خواهند کرد.

اعتماد اعجازی خاطرنشان کرد: سازمان صمت، اتاق اصناف و تعزیرات مکلف هستند واحدهای صنفی را ملزم به نصب برچسب قیمت اجناس نمایند تا نرخ روز کالاها برای مردم مشخص باشد.

فرماندار اردبیل از تشدید نظارت‌ بر کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه و توزیع گوشت وحمل بهداشتی اردبیل خبر داد و گفت: ازظرفیت فروشگاه‌های زنجیره ای هم برای توزیع و عرضه گوشت استفاده می‌شود تا دسترسی مردم به تامین مایحتاج خود راحت‌تر شود.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ موارد را گزارش دهند و یقین داشته باشند که بازرسان سازمان صمت در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با تمام ظرفیت با متخلفان گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار به صورت قاطع برخورد می‌کند.

۵۰ هزار واحد صنفی در قالب ۱۱۶ اتحادیه و ۶ اتاق اصناف در اردبیل فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha