اختصاص سه شعبه مهم و ملی برای رسیدگی به تخلفات فروش بلیت هواپیما

تهران - ایرنا - رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از اختصاص سه شعبه مهم و ملی برای رسیدگی به تخلفات فروش بلیت هواپیما خبر داد و از سازمان هواپیمایی خواست هرگونه تخلف گرانفروشی یا عرضه نکردن بلیت‌های هواپیما را با اولویت به سازمان تعزیرات معرفی کنند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو در نشست با مدیران شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه بلیت هواپیما نیست و اگر هم باشد، گران است؛ افزود: درخواست ما از شما به عنوان مسئول این حوزه، این است که هر شرکت هواپیمایی و چارتر و دلالی که مرتکب تخلف می‌شود را به ما معرفی کنید.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی قیمت‌گذاری بلیت هواپیما به‌صورت دستوری را نامناسب دانست و گفت: ضوابط قیمت‌گذاری باید به‌گونه‌ای باشد که خدمات باکیفیت بالا ارائه شود و در عین اینکه تولیدکننده سود ببرد، مصرف‌کننده هم ضرر نکند.

اصانلو از مأموریت سه رئیس شعبه مهم و ملی برای رسیدگی به تخلفات فروش بلیت هواپیما خبر داد و گفت: روسای شعب به سازمان هواپیمایی می‌آیند و اگر لازم باشد به‌صورت میدانی حضور پیدا می‌کنند و با سرعت و دقت به تخلفات هر شرکت و چارتر کننده یا دلالی که اخلال در بازار شب عید ایجاد می‌کند، رسیدگی می‌کنند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: همه این اقدامات مستلزم همکاری شما است و شرکت هواپیمایی‌ها باید به ما اعلام کنند چه تعداد بلیت با چه قیمتی به چه کسی دادند. در این جلسه مدیران شرکت‌های هواپیمایی ضمن بیان مسائل و دغدغه‌های صنعت هواپیمایی، آمادگی خود را برای همکاری با سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha