۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85056943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ نیروی امدادگر در طرح نوروزی هلال احمر بروجرد حضور دارند

بروجرد - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: ۱۲۰ نیروی امدادگر و سازمان جوانان در طرح نوروزی هلال احمر شهرستان بروجرد حضور دارند و به مسافران خدمات ارائه می دهند.

محمد کرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه پایگاه امداد و نجات جاده ای در محورهای زالیان، اشترینان و آزاد راه بروجرد به خرم آباد به صورت شبانه روزی به مسافران نوروزی خدمات امداد و نجات ارائه خواهند داد.

وی اظهار داشت: در ایام نوروز یک پست راهنمایی مسافران نوروزی توسط سازمان جوانان هلال احمر در میدان آیت الله بروجردی(ره) مستقر خواهد شد، در این پست فضایی به نام دوستدار کودک و بهرفت جهت آشنایی کودکان با قوانین راهنمایی و رانندگی و رانندگی ایمن و بی خطر آموزش داده می شود.

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: امسال برای اولین بار تیم سحاب شامل امدادگران دوچرخه سوار با حضور در پارک ها و میادینی که مسافران نوروزی توقف دارند آموزش های کمک های اولیه را ارائه خواهند کرد و اگر مسافران به کمک های اولیه نیاز داشته باشند به آنان خدمات رسانی خواهد شد.


۵۰۰ اصله نهال توسط جوانان هلال احمر بروجرد غرس شد

کرمی افزود: به مناسبت هفته منابع طبیعی ۵۰۰ اصله نهال و بذر بادام و فندق توسط اعضای سازمان جوانان هلال احمر در روستای انگشته بخش اشترینان غرس شد.

وی اظهار داشت: در این مراسم مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و جهادکشاورزی نیز اعضای سازمان جوانان هلال احمر را همراهی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha