حدود چهار هزار نفر در پویش بهرفت هلال احمر بروجرد شرکت کردند

بروجرد - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: سه هزار و ۷۳۲ نفر در ایام تعطیلات نوروز امسال در پویش بهرفت سازمان جوانان هلال احمر بروجرد شرکت کردند.

محمد کرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پویش بهرفت همان بهبود رفتارهای ترافیک ساز است که به همت سازمان جوانان در راستای ارائه خدمات بشر دوستانه به مسافران نوروزی انجام شد.

وی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز سه هزار و ۲۵۵ نفر از خدمات تیم دوچرخه سوار سحاب در تفرجگاه‌های بروجرد بهره‌مند شدند.

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد بیان کرد: در راستای ارائه خدمات بشر دوستانه سازمان جوانان هلال احمر به مسافران نوروزی سه هزار و ۱۳۶ نفر نیز از فضای دوستدار کودک در پست نوروزی هلال احمر در میدان آیت الله بروجردی(ره) بهره‌مند شدند.

کرمی اضافه کرد: در همین راستا یک‌هزار و ۴۷ نفر به خیمه نماز و سه هزار و ۸۰۳ نفر از ایستگاه سلامت و سه هزار و ۲۵۵ نفر از خدمات بشر دوستانه امدادی سازمان جوانان بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز سه هزار و ۱۵۶ عدد بروشور آموزشی و گردشگری و ۷۳۸ مورد نیز اقلام زیست محیطی بین مسافران توزیع شد.

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد یادآور شد: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ابتدای شروع تعطیلات نوروز تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ یک‌هزار و ۲۱۲ نفر از خدمات امدادی نجاتگران هلال احمر بهره‌مند شدند و در این مدت به ۲۴ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی شد.

کرمی افزود: همچنین در ایام تعطیلات نوروز ۴۷ مورد اسکان اضطراری، ۲ مورد رهاسازی با ست نجات، ۶ مورد حوادث جاده ای با یک نفر فوتی و هشت مصدوم توسط نجات گران سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر بروجرد انجام شده است.

وی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز ۶۰ نفر امدادگر با ۶ دستگاه خودروی امدادی به مسافران نوروزی خدمات ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha