۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 85057037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر شبکه بهداشت دماوند خواستار رعایت ایمنی در شب چهارشنبه آخر سال شد

دماوند - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند با بیان اینکه آمادگی ارائه خدمات درمانی و رسیدگی فوری در دماوند برای آسیب دیدگان احتمالی مراسم چهارشنبه آخر سال وجود دارد گفت : امیدواریم این روز را بدون حادثه سپری کرده و لازم است همشهریان به نکات ایمنی توجه کنند.

به گزارش ایرنا، خیرخواه افزود: اشاره به مخاطرات و حوادث مراسم چهارشنبه آخر سال از قبیل خطر حریق و انفجار، سوختگی‌ها، صدمات و جراحات پوستی و چشمی و ... در سنوات گذشته، گفت: از همشهریان عزیز خواهشمندیم نسبت به رعایت نکات ایمنی در جهت برگزاری مراسمی بدون حادثه و صدمات و خسارات جانی و مالی اقدام تا به امید و توکل بر خدا بدون هیچ مشکلی به استقبال بهار و سال نو قدم برداریم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند گفت: اگر گوشه لباس آتش گرفت به هیچ وجه ندوید زیرا این کار باعث رسیدن اکسیژن بیشتر به آتش شده و آنرا شعله ورتر می کند.

آماده ارائه خدمات درمانی و رسیدگی فوری در دماوند

مدیر شبکه بهداشت دماوند خواستار رعایت ایمنی در شب چهارشنبه آخر سال شد

خیرخواه عنوان کرد: از انداختن شیشه آمپول و قوطی اسپری و ... در آتش خودداری شود زیرا با انفجار آنها ترکش هایی تولید می شود که درصورت اصابت به چشم، صورت صدمات غیر قابل جبرانی بوجود خواهد آورد.

وی گفت: سالمندان، بیماران قلبی، مادران باردار، نوزادان در مقابل آلودگی صوتی و صداهای بلند و ناهنجار ترقه های خطرناک و پرصدا بسیار آسیب پذیرند از این رو لازم است از آلودگی صوتی شدید پرهیز کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند خاطرنشان کرد: از لحاظ ارائه خدمات درمانی و رسیدگی فوری به آسیب دیدگان چهارشنبه سوری، هیچ مشکلی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها وجود ندارد و تمامی تجهیزات لازم در این زمینه تهیه و فراهم شده و آمادگی لازم وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha