تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری اردبیل به ۱۵۳ نفر رسید

اردبیل - ایرنا - حوادث چهارشنبه‌سوری در استان اردبیل ۱۵۳ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا ، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل سه‌شنبه شب اعلام کرد: از این تعداد ۲ نفر قطع عضو و ۱۰ نفر بستری شدند و ۱۴۲ نفر هم به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

همچنین در چهارشنبه سوری امسال ۱۰۳ نفر از ناحیه اندام و ۵۰ نفر از ناحیه چشم و صورت دچار آسیب شدند که ۱۲۱ نفر از این افراد استفاده‌کنندگان از مواد محترقه و ۳۱ نفر هم عابر بودند.

بر اساس این گزارش مصدومان این حوادث در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) پارس‌آباد ، بیمارستان فاطمی ، امام رضا (ع) و سبلان اردبیل ، بیمارستان امام خمینی (ره) بیله‌سوار ، بیمارستان امام خمینی (ره) نمین ، بیمارستان امام خمینی (ره) کوثر ، بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال و بیمارستان حضرت ولیعصر ( عج) مشگین‌شهر تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به نقل از مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل همچنین افزود: یکی از مصدومان این حوادث دختر ۲ ساله اهل لاهرود مشگین‌شهر است که به دنبال شیطنت بچه‌گانه و در اثر انفجار مواد محترقه در داخل دهان، دچار مصدومیت بسیار شدید در ناحیه صورت شد که پس از اقدامات اولیه درمانی در حال اعزام به اردبیل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha