مراسم چهارشنبه آخر سال ترافیک در برخی نقاط مشهد را پرحجم کرد

مشهد- ایرنا- رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: هم اینک و در شب چهارشنبه آخر سال ترافیک شهری در محدوده بلوار نماز و انتهای قاسم آباد در بلوار مهدیه پرحجم است.

سرهنگ علی اکبر غلامی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچ مسیری در سطح شهر مشهد مسدود نشده و ترافیک تحت کنترل است.

وی اضافه کرد: نیروهای راهور نیز در این کلانشهر در حال آماده باش هستند و اقدامات لازم برای تسهیل تردد در دست اجراست.

استقرار نیروهای آتش نشانی در ٣٧ نقطه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: آتش نشانان در آماده باش کامل هستند و در ۳۷ نقطه از مراکز تجمع احتمالی شهروندان، خودروهای سبک و سنگین عملیاتی و موتور سیکلت‌های سیار آتش‌نشانی مستقر شده است.

آتشپاد دوم مجید فرهادی افزود: از صبح امروز تا کنون هزار و ٩۴۴ تماس با سازمان گرفته شده که ٨٠ تماس از این تعداد منجر به عملیات شد اما هیچ حادثه ای مرتبط با چهارشنبه آخر سال نبود.

وی اضافه کرد: در ۴٨ ساعت گذشته دو حادثه مرتبط با چهارشنبه آخر سال عملیات شد که پنج نفر در این حوادث مصدوم شدند و حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تاکید کرد: هدف سازمان آتش‌نشانی جلوگیری از برگزاری مراسم شب چهارشنبه سوری نیست بلکه هدف حفظ ایمنی و جلوگیری از خطر است و امیدواریم شهروندان با جلوگیری از حضور فرزندان‌شان در معابر و اماکن خطرآفرین موجب کاهش خسارات شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha