۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۳۲
کد خبر: 85057632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهارشنبه آخر سال بدون مصدوم در پیشوا سپری شد

۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۳۲
کد خبر: 85057632
چهارشنبه آخر سال بدون مصدوم در پیشوا سپری شد

پیشوا - ایرنا - رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا گفت: با همراهی مردم، آیین سنتی چهارشنبه آخر سال بدون هیچ مصدومی در مناطق مختلف این شهرستان سپری شد.

مجید اصغری شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا، طی دو هفته گذشته با توزیع بروشور و با اطلاع رسانی دقیق و مستمر از مخاطرات استفاده از مواد محترقه به دانش‌آموزان، جوانان و والدین آنان، تلاش کرد تا پیشگیری لازم از وقوع هر گونه حادثه در آیین سنتی چهارشنبه آخر سال را به عمل آورد.

وی افزود: از صبح امروز نیز همه عوامل سازمان آتش‌نشانی و ایستگاه‌های این سازمان، با استفاده از تمامی امکانات، در آماده باش کامل به سر برده و ۵ خودروی آتش‌نشانی با استقرار در میداین اصلی و شهرک‌های بالادست، آماده خدمت رسانی به مردم و حادثه دیدگان احتمالی بودند.

اصغری اضافه کرد: خوشبختانه با تمهیدات به عمل آمده و همراهی مناسب مردم، تا این لحظه هیچ گونه گزارشی مبنی بر ایراد خسارت به اماکن مختلف و یا مصدومیت افراد در اثر استفاده از مواد محترقه به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا ارسال شده و این آیین سنتی، بدون مصدوم در این شهرستان سپری شد.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha