۱۷ نفر در اثر آتش سوزی در نیشابور دچار سوختگی شدند

مشهد - ایرنا - سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: در آخرین چهارشنبه امسال بر اساس آخرین آمار ثبت شده ۱۷ مصدوم با سوختگی از ناحیه صورت، پا، دست و چشم به بیمارستان‌های این شهرستان مراجعه یا توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

دکتر محمد شورورزی سه‌شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حوادث یک پسر بچه ۸ ساله دچار سوختگی صورت، یک پسر بچه ۵ ساله دچار سوختگی پا، یک نوجوان ۱۶ ساله دچار سوختگی کف دست و یک جوان ۳۸ ساله سوختگی صورت و چشم شدند که تحت درمان و مراقبت قرار گرفته و مرخص شدند.

وی ادامه داد: همچنین یک کودک ۶ ساله دچار سوختگی دست، یک کودک ۸ ساله آسیب پا، ۲ پسر بچه ۹ ساله دچار آسیب صورت، یک نوجوان ۱۲ ساله دچار آسیب چشم، یک نوجوان ۱۷ ساله دچار آسیب چشم در پی انفجار ترقه، یک جوان ۳۶ ساله دچار آسیب چشم و یک جوان ۳۵ ساله دچار سوختگی صورت نیز در اورژانس ۱۱۵ نیشابور تحت مراقبت و درمان هستند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: همچنین یک بانوی ۳۲ ساله دچار آسیب چشم، یک بانوی ۳۸ ساله دچار آسیب دست، یک بانوی ۶۲ ساله دچار آسیب دست سقوط در پی پرش از روی آتش، در اورژانس ۱۱۵ این شهرستان تحت نظر هستند.

دکتر شورورزی افزود: همچنین یک نوجوان ۱۵ ساله دچار سوختگی صورت و یک کودک ۱۰ ساله دچار سوختگی کف دست، به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۳ پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۳ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم شریف نیشابور و زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha