حوادث چهارشنبه پایانی سال در نیشابور بیش از ۸۳ درصد افزایش یافت

مشهد- ایرنا- سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: میزان حوادث چهارشنبه آخر سال امسال نسبت به سال گذشته ۸۳.۳۳ درصد افزایش یافت.

دکتر محمد شورورزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از دیروز سه شنبه تا ساعت هشت صبح روز چهارشنبه بیست و چهارم اسفندماه، ۲۲ مصدوم در رده سنی چهار تا ۶۲ سال دچار سوختگی از ناحیه صورت، پا، دست و چشم دچار آسیب و پس درمان از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: این درحالی است که تعداد مصدومان چهارشنبه پایانی سال گذشته ۱۲ نفر ثبت و گزارش شده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ مصادف با چهارشنبه پایان سال، ۲۲ نفر شامل ۱۱ کودک، چهار نوجوان، ۶ بزرگسال و یک خانم میانسال در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری دچار سوختگی شدند که از این تعداد سه نفر زن و ۱۹ نفر مرد بودند.

دکتر شورورزی افزود: متاسفانه از این تعداد مصدوم، ۱۰ نفر دچار آسیب به صورت و چشم و ۱۲ نفر دیگر دچار آسیب به دست و پا شدند.

وی ادامه داد: مصدومان به صورت شخصی و یا توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ و تحت مراقبت به بیمارستان آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم منتقل شدند و سپس همگی درمان و ترخیص شدند.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن سه شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم شریف نیشابور می پردازد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha