۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85057849
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح نوروزی هلال احمر زنجان در ۲۵ پایگاه امدادی آغاز شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آغاز طرح نوروزی در ۲۵ پایگاه امداد و نجات و پست خدمات بشردوستانه استان خبر داد.

سید قاسم موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۲۵ پایگاه امداد و نجات جاده ای و پست خدمات بشردوستانه، ۱۶ پایگاه ثابت و پنج پست موقت امدادی در جاده های استان زنجان فعال است.

وی تاکید کرد: پایگاه های موقت امدادی در عوارضی آزادراه زنجان – تبریز، در پلیس راه جاده ترانزیت زنجان - میانه، جاده خدابنده - بیجار در منطقه کرسف، گردنه قره آقاج جاده ابهر – خدابنده و قلعه حسینیه در خرمدره فعالیت می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های کوهستان، آنست، واکنش سریع، امداد هوایی و سایر تیم های امدادی در طرح نوروزی به صورت شبانه روزی در آماده باش کامل برای ارائه خدمات در حوادث احتمالی هستند.

موسوی از فعالیت ۹ پست خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی توسط اعضای جوانان خبر داد و اظهار داشت: این خدمات با شعار" جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی" در سطح استان عرضه می شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان زنجان بیش از ۳۵۰ امدادگر، اعضای جوانان و کارکنان هلال احمر در ۲۵ پایگاه امدادی و پست خدمات بشردوستانه تا ۱۴ فروردین سال آینده به مسافران خدمات ارائه خواهند داد.

وی از هموطنان خواست؛ در صورت گرفتار شدن در برف و کولاک، حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha