۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85057867
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تعاملات آموزشی علوم پزشکی زنجان با صربستان گسترش می‌یابد

زنجان - ایرنا - روسای دانشگاه علوم پزشکی زنجان و دانشکده پزشکی بلگراد صربستان روز چهارشنبه تفاهم نامه همکاری امضا کردند تا تعاملات علمی، آموزشی، تحقیقاتی و درمانی میان دو طرف گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استفاده متقابل ۲ کشور از پتانسیل‌های یکدیگر موجب هم‌افزایی و رشد علمی هر ۲ کشور می‌شود.

حسن بختیاری اضافه کرد: کشورهای اروپایی به ویژه صربستان از جمله کشورهایی است که تبادلات علمی با آنها می‌تواند به تحقق اهداف تعیین شده کمک کند.

این مسوول به امکانات متنوع آموزشی، آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اشاره کرد و گفت: امیدواریم استفاده متقابل از پتانسیل‌های یکدیگر به پیشرفت هر ۲ دانشگاه منجر شود.

وی اظهار داشت: هدف این دانشگاه، گسترش ارتباطات بین‌المللی در حیطه‌های مختلف علمی، آموزشی، تحقیقاتی و درمانی و همکاری های بین بخشی از ابعاد گوناگون است که نتایج مثبتی را به همراه دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان خاطر نشان کرد:هم اکنون در کشورمان ۷۰ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی وجود دارد و این دانشگاه‌ها به ۱۰ کلان‌ منطقه تقسیم شده‌ و دانشگاه علوم پزشکی زنجان، سرقطب کلان‌ منطقه ۶ کشور است.

پروفسور لازار داویدوویچ رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه بلگراد جمهوری صربستان با همراهان خود در راستای امضای تفاهمنامه آموزشی و پژوهشی در سفر ۲ روزه به استان زنجان سفر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha