۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85058060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

البرز نیازمند تقویت زیرساخت های فرهنگی و ورزشی است

کرج - ایرنا - معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به کمبود بسیاری از امکانات ورزشی و فرهنگی گفت: زیر ساخت های این استان باید در حوزه فرهنگی و ورزشی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی ولی پوری روز چهارشنبه در نشست شورای ورزش استان البرز افزود: ورزش، نشاط و سلامت از مهمترین عرصه‌های یک جامعه است بنابراین اقدامات موثر و بیشتر فرهنگی و ورزشی در جامعه باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد .

وی با تاکید بر این که هر چه قدر کار فرهنگی و ورزشی کنیم باز هم کم است بیان کرد: همه‌ی ما وظیفه شرعی و قانونی داریم که برای رفع مشکلات در حوزه فعالیت‌مان تلاش کنیم.
ولی پوری با اشاره به این که جلسات شورای ورزش استان البرز باید بیشتر و متعددتر برگزار شود ، تصریح کرد: ورزش در راستای آن نشاط، شادابی و سلامت از مهمترین عرصه‌های یک جامعه است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ادامه داد: لازم است که دستگاه‌های اجرایی امکانات ورزشی خود را در اختیار کل جامعه ورزش و هیات های ورزشی قرار دهند.
وی با بیان این که کمک می کنیم از ظرفیت بخش خصوصی در ورزش استفاده شود، گفت: در زمینه خوابگاه و فضا برای اسکان ورزشکاران و برپایی اردو، استان البرز نیز باید تقویت شود.

ولی پوری یاد آورشد: توجه بیشتر به ورزش بانوان، تقویت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی و توسعه ورزش همگانی از مسایل مهمی است که انتظار داریم در دستور کار اداره کل قرار گیرد.

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دارای ۱۵۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی است .

سرانه فضای ورزشی استان البرز حدود ۵۳ سانتی متر مربع برآورد شده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha