۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85058145
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳۲ تن کالای اساسی طرح ضیافت در آبادان توزیع می‌شود

آبادان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: با توجه به پیش رو بودن عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۲۳۲ تن کالای اساسی طرح ماه مبارک در این شهرستان توزیع می‌شود.

حسن دشتی‌نژاد چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۶۴ تن مرغ منجمد، ۳۲ تن گوشت قرمز منجمد ، ۹۲ تن برنج تایلندی ، ۳۲ تن شکر سفید مصرف خانوار و ۱۲ تن شکر سفید مصرف صنفی و صنعتی در سال جدید و به هدف عرضه کالاهای اساسی و تنظیم بازار در ماه مبارک با قیمت مصوب دولتی عرضه می‌شود.

وی همگن شدن قیمت‌ها در سطح شهر، در دسترس بودن کالای پر مصرف در ماه مبارک رمضان و سال نو و کنترل قیمت‌ها را هدف توزیع در طرح ضیافت دانست و اظهارکرد: تا کنون چهار عامل اصلی توزیع و ۲ فروشگاه زنجیره‌ای برای این منظور اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی اظهارکرد: این کالاها با قیمت مصوب در واحدهای سیار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی شهرستان آبادان عرضه شد.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان با اشاره به بازرسی صورت گرفته از واحدهای صنفی این شهرستان در ایام نوروز امسال گفت: از اواسط اسفندماه سال جاری بازرسی از اصناف مختلف شهرستان صورت گرفت که چند مورد تخلف به تعزیرات حکومتی گزارش شد.

دشتی‌نژاد بر تشدید نظارت بر بازار آبادان تاکید و بیان کرد: بازرسان صمت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی با توجه به اختلاف قیمت کالاهای اساسی در بازار آبادان برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها ، نظارت بر بازار این شهرستان را افزایش خواهند داد.

وی افزود: کالاهای اساسی از قبیل مرغ، روغن و شکر به اندازه کافی در آبادان ذخیره شده و مشکلی در تامین این نوع کالاها برای ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha