خدمات گمرکی در روزهای تعطیل پایانی سال و نوروز به فعالان اقتصادی ارائه می‌شود 

اصفهان - ایرنا - مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: گمرک اصفهان در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و بسته‌های حمایتی همانند سال‌های گذشته، حتی در ایام تعطیلات روزهای پایانی سال و ایام عید نوروز امسال که مقارن با بهار قرآن است آماده ارائه خدمت به مراجعین بویژه صادرکنندگان و فعالان اقتصادی است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی گمرکات استان اصفهان، رسول کوهستانی پزوه روز چهارشنبه با اشاره به اینکه گمرک تعطیل پذیر نیست و ارائه خدمات این سازمان در روزهای تعطیل پایانی سال و ایام نوروز همانند سال‌های گذشته انجام می‌شود گفت: رونق تولید، افزایش صادرات، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و داشتن نقش موثر در زنجیره تامین کالا همواره مورد تاکید مسوولان گمرک قرار دارد.

مدیرکل گمرکات اصفهان گفت: این استان از ظرفیت‌های بالایی به ویژه در بخش‌های تولید، صنعت، کشاورزی و صادرات برخوردار است و وظیفه گمرک به عنوان مرزبان اقتصادی کشور در تسهیل گری تجارت خارجی بر کسی پوشیده نیست.

وی خاطر نشان کرد: کلیه مبادی گمرکات استان اصفهان شامل گمرک اصفهان، گمرک اختصاصی فولاد مبارکه، گمرک اختصاصی ذوب آهن، گمرک کاشان، گمرک تجاری فرودگاه و امانات پستی در روزهای تعطیل ۲۹ اسفند، دوم و سوم و ۱۲ فروردین ماه با تعیین شیفت کاری نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهند کرد.

کوهستانی پزوه افزود: با توجه به افزایش پروازهای خارجی در ایام نوروز، برای رفاه حال مسافران با تمهیدات در نظر گرفته شده کارکنان گمرک فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در کمترین زمان ممکن و به صورت شبانه روزی تشریفات امور مسافران ورودی و خروجی را انجام می دهند.

به گزارش ایرنا، وجود قُطب‌های صنعتی نظیر فولاد، منسوجات، هواپیماسازی، لوازم خانگی، رنگ‌سازی و صنایع نظامی از دلایل اهمیت گمرک اصفهان محسوب می‌شود.

گُمرکات استان اصفهان با پنج گُمرک تابعه فعال، در کیلومتر پنج جاده اصفهان - شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha