۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۰
کد خبر: 85058287
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازداشت ۵۰ نفر و توقیف ۴۰ دستگاه خودرو در چهارشنبه آخر سال یزد

یزد- ایرنا- روابط عمومی دادگستری یزد اعلام کرد: ۵۰ نفر از افرادی که در آخرین شب چهارشنبه سال در استان اقدام به برهم زدن نظام و امنیت کرده بودند، با دستور قضایی بازداشت شدند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان یزد، در پی اقدامات برهم زنندگان نظم و امنیت در آخرین چهارشنبه سال در استان ۴۵ نفر از شهروندان مصدوم شدند که در همین راستا با دستور قضایی ۵۰ نفر از مخلان نظم و امنیت در آخرین چهارشنبه سال که با پرتاب مواد آتش زا، شرب خمر و حرکات هنجارشکنانه باعث سلب آرامش شهروندان شده بودند، بازداشت شدند.

بر اساس این گزارش ، همچنین ۴۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که اقدام به ایجاد راه بندان و انجام حرکات خطرناک کرده بودند با دستور قضایی توقیف و روانه پارکینگ شد.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد پیش از این شمار مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در این استان را ۴۵ نفر اعلام کرد و گفت: تعدادی از مصدومان در محل حادثه درمان و برخی هم به مراکز درمانی منتقل شدند.

سیدحسین طباطبایی افزود: مصدومان حوادث چهارشنبه سوری پنج نفر زن و ۴۰ نفر مرد بودند و کم سن ترین مصدوم این حوادث یک کودک چهارساله بود.

سید محمد حسینی پور رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد نیز به ایرنا گفت: در چهارشنبه آخر سال مجموعا ۲۷ مورد آتش سوزی در شهر یزد رخ داد که پنج مورد مربوط به خودرو و بقیه موارد مربوط به آتش زدن لاستیک و ضایعات بود و یک مورد حریق در انبار چوب رخ داد که با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha