استاندار: کرمانشاه از امنیت بالایی برخوردار است

کرمانشاه - ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: در میان استان‌های کشور، کرمانشاه از امنیت بسیار خوبی برخوردار است که بیانگر اهتمام ماموران انتظامی در برقراری این مهم و تامین آسایش و آرامش شهروندان است.

به گزارش ایرنا، «محمد طیب صحرایی» روز چهارشنبه با حضور در قرارگاه انتظامی امام علی علیه السلام کرمانشاه، افزود: اگر امروز شاهد امنیتی مطلوب در سطح جامعه هستیم بی تردید بخش اعظمی از آن را مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی ماموران زحمتکش پلیس هستیم.

وی اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی به جزیره امن خاورمیانه و به یک قدرت بزرگ در جهان تبدیل شده است.

صحرایی اضافه کرد: اگر امروز یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان به شمار میرویم حاصل مجاهدت و جانفشانی نیروهای مخلص و ولایی در انتظامی و دیگر نهادهای نظامی و امنیتی هستیم.

استاندار کرمانشاه افزود: ماموران انتظامی همواره با جانفشانی و ازخودگذشتگی تلاش کرده اند اقشار مختلف مردم امنیت را احساس و تلاش می کنند تا مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی ناکام بمانند.

وی تصریح کرد: در این میان همراهی خانواده های کارکنان انتظامی نیز قابل تقدیر و ستایش است، چرا که بی تردید اگر حمایت های آن ها نبود شاید این موفقیت ها نیز حاصل نمی شد.

صحرایی در پایان ابراز امیدواری کرد در ایام نوروز مسافرانی که به کرمانشاه سفر می‌کنند خاطره ای خوش از این دیار برای آن ها به یادگار بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha