۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۱۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85058487
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استان زنجان ۱۷۰ جودوکار حرفه‌ای دارد

۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۱۶
کد خبر: 85058487
استان زنجان ۱۷۰ جودوکار حرفه‌ای دارد

زنجان - ایرنا - دبیر هیات جودوی استان زنجان گفت: هم اکنون ۱۷۰ ورزشکار به صورت حرفه‌ای و ۳۰۰ نفر نیز به صورت غیرحرفه‌ای در این رشته ورزشی در استان فعالیت می‌کنند.

محمد خان احمدلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:هم اکنون رشته جودو در شهرهای ابهر، خرمدره، خدابنده و ماهنشان فعال است و به زودی در صائین قلعه نیز راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه جودو رشته قدرتی محسوب می شود، افزود: زنجان از ظرفیت های بالایی در این رشته مدال آور برخوردار است و حمایت های مستمر می تواند چشم انداز بهتری را پیش روی آن ترسیم کند.

دبیر هیات جودوی استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون ۲ باشگاه خصوصی در رشته جودو در بخش زنان و مردان در زنجان فعالیت می کند، اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته سال آینده ۱۰ کلاس آموزشی جودو با مربی برای گروه‌های سنی مختلف برگزار خواهد شد تا جودوکاران استان بیش از گذشته برای رقابت های کشوری آماده شوند.

وی با بیان اینکه بانوان جودوکار زنجانی در مقایسه با مردان عملکرد بسیار خوبی دارند و در رقابت های مختلف مدال آوری می‌کنند، گفت: نقش بانوان جودوکار در مسابقات کشوری نمود بیشتری دارد که به این بخش نیز توجه بیشتری خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: در حال حاضر گرانی لباس یکی از مشکلات پیش روی جودوکاران است که امیدواریم با تدابیری به صورت نیم بها در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha