۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۱۱
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85058686
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت های ترافیکی دو محور گیلان اعلام شد

۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۱۱
کد خبر: 85058686
 محدودیت های ترافیکی دو محور گیلان اعلام شد

رشت - ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی در دو محور قدیم رشت- قزوین و آستارا- اردبیل و بالعکس خبر داد.

به‌گزارش چهارشنبه شب خبرنگار ایرنا از روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان ؛ سرهنگ جاور صفاری در این رابطه اظهار داشت: به منظور افزایش ظرفیت تردد در محور های مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ایمنی وسایل نقلیه در تعطیلات ایام طرح نوروز ۱۴۰۲، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم "رشت - قزوین" و " آستارا - اردبیل" و بالعکس اعمال می‌شود.
وی افزود:براین اساس؛ تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۴ طی روزهای بیست و پنجم ، بیست و ششم ، بیست و هشتم و بیست و نهم اسفندماه جاری ۲۵، ۲۶، ۲۸ و ۲۹ در محور قدیم "رشت - قزوین" و بالعکس ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور "اردبیل - آستارا" و بالعکس تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۴ طی روزهای ۲۵، ۲۶، ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ممنوع است.

گیلان از استان های گردشگرپذیر است که از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۸۶ میلیون گردشگر وارد گیلان شده اند و ۷۷ میلیون نفر اقامت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha