توزیع فراورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۴ درصد افزایش یافت

تربت‌حیدریه - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: ۷۵۰ میلیون لیتر فراوده نفتی از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن امسال در این منطقه توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بلندی روز پنجشنبه در آیین پایانی اردوی آموزشی راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان با اشاره به سرمای بی سابقه زمستان امسال در خراسان رضوی افزود: این میزان فراورده نفتی با کمک ۲۳ هزار و ۴۳۷ سرویس نفتکش در منطقه تربت حیدریه با زیر پوشش داشتن ۱۰ شهرستان توزیع شده است.
وی بیان کرد: علاوه بر این بیش از ۵۲۶ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی با استفاده از ۱۷ هزار و ۹۵۳ سرویس نفتکش به مناطق خراسان جنوبی و زاهدان ارسال شد.
بلندی افزود: با تلاش حوزه عملیاتی منطقه و تمهیدات پیش بینی شده به استقبال مسافران نوروزی رفته‌ایم تا مشکلی در تامین سوخت مردم برای نوروز ۱۴۰۲ پیش نیاید.

توزیع فراورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۴ درصد افزایش یافت

رییس بهداشت، ایمنی و محیط زیست و نیز فرمانده بسیج پایگاه آیت‌الله کاشانی شرکت نفت منطقه تربت‌حیدریه نیز گفت: اردوی آموزشی راهیان پیشرفت طبق دستور رییس دفتر ریاست جمهوری به منظور آشنایی با تاسیسات شرکت ملی نفت این منطقه ویژه دانش‌آموزان برگزار شد.
محمدحسین مهدیزاده افزود: در این دوره آموزشی که در هشت مرحله برگزار شد، ۱۸۵ دانش‌آموز به همراه مدیران و معلمان آموزش و پرورش این خطه از تاسیسات و عملیات شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه تربت‌حیدریه بازدید کردند.
وی گفت: در جریان بازدید میدانی ضمن ارایه دستاوردها، چگونگی انتقال فرآورده‌های نفتی از پالایشگاه‌ها به مبادی مصرف و تلاش دست‌اندرکاران حوزه سوخت رسانی در تامین و توزیع به موقع سوخت برای رفاه عمومی و پویایی چرخه اقتصاد تشریح و رعایت موارد ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف فرآورده‌های نفتی به دانش‌آموزان و دیگر بازدیدکنندگان تاکید شد.

توزیع فراورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۴ درصد افزایش یافت

مسوول روابط عمومی شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه نیز گفت: در کنار وظیفه سوخت‌رسانی، در راستای مسوولیت اجتماعی و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، بحث پایش عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت و نمازخانه‌های بین راهی بر عهده این شرکت است.
علی نیرویی افزود: بر این اساس و با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی گردشگران، کلیه سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های ۶۳ جایگاه منطقه مورد بررسی و از هر لحاظ بروز شده‌اند.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای ۴ ناحیه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان است.
این منطقه دارای تعداد ۶۳ باب جایگاه اختصاصی، ۴۹ جایگاه عرضه سوخت، ۲ فروشندگی سکودار و ۱۲ فروشندگی فرآورده‌های نفتی معمولی و همچنین ۳۲ باب جایگاه عرضه فعال CNG می‌باشد.
ناوگان حمل و نقل منطقه دارای ۲۴۶ نفتکش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha