۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85059174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش بینی اتصال هزار فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیکی در استان زنجان

زنجان – ایرنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه میزان درخواست فروشگاهها و مغازه ها برای اتصال به شبکه طرح کالا برگ در استان زیاد است، گفت: تاکنون ۴۰۰ فروشگاه و مغازه به این شبکه متصل شده اند و ظرف چند روز آینده و تا پایان سال شمار این مراکز به حدود هزار مورد می‌رسد.

حسین محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه فروشگاه‌ها و مغازه های دارای جواز کسب می توانند برای اتصال به شبکه طرح کالا برگ الکترونیکی درخواست دهند.

وی ادامه داد: اکنون تمرکز بیشتر ما بر این است تا در شهرهای کوچک و روستاها، مراکز عرضه به شبکه کالابرگ متصل شوند تا مردم در همه مناطق استان در صورت تمایل برای استفاده از کالابرگ، با مشکل مواجه نشوند.

محمدی با بیان اینکه استفاده از کالابرگ الکترونیکی اختیاری است، اظهار کرد: مزیت استفاده از کالابرگ این است که افراد می توانند یک ماه پیش از موعد پرداخت یارانه نقدی، با اعتباری که در حساب های متصل به یارانه ایجاد شده، اقدام به خرید کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در صورتی که افراد فقط بخشی از اعتبار را خرید کنند، در موعد واریز یارانه، باقیمانده اعتبار به صورت نقدی به حسابشان واریز می شود.

محمدی اظهار کرد: امکان خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha