تمهیدات ترافیکی برای تسهیل تردد شهروندان به بهشت‌ زهرا (س)

تهران- ایرنا- همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی سال و تکریم از امام راحل، شهدا و رفتگان به خاک سپرده در بهشت‌ زهرا (س)، مرکز کنترل ترافیک شهر تهران برای تسهیل در تردد شهروندان به آرامستان‌ها و بهشت زهرا (س) تمهیدات ترافیکی و اقدامت لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرکز کنترل ترافیک شهر تهران عصر پنجشنبه اعلام کرد: هماهنگی کامل با پلیس راهور در خصوص انسدادهای مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) با توجه به تاریخچه ترافیکی سال‌های گذشته و اطلاع‌رسانی از طریق تابلوهای خبری و رادیو صدای شهر اقدام شد.

این مرکز افزود: همچنین در طی جلساتی که بدین منظور با ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه و متولی این امر برگزار و قرار شد در خصوص هماهنگی کامل با سازمان تاکسیرانی به منظور استقرار خودروهای ون در پایانه‌ها و ایستگاه مترو مرقد مطهر (استقرار ۲۰ دستگاه ون در هر منطقه)، اتوبوس‌های شرکت واحد در میادین مهم شهر تهران جهت انتقال شهروندان و نیز استقرار ۱۰ دستگاه اتوبوس در داخل بهشت زهرا به‌منظور جابه‌جایی شهروندان اقدام کند.

مرکز کنترل ترافیک شهرداری شهر تهران، الزام حضور و استقرار نیروهای پلیس راهور از ساعت پنج صبح پنجشنبه و جمعه آخر سال در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) به منظور روان‌سازی ترافیک عبوری را در دستور کار این عزیزان قرار داده است.

شایان ذکر است؛ بدین منظور استقرار نیروهای امدادی اورژانس و آتش نشانی در محورهای منتهی به بهشت زهرا (س)، آماده باش کامل پرسنل مرکز عملیات شرکت کنترل ترافیک تهران به منظور پایش و رصد و اطلاع رسانی و پیگیری رخدادهای اتفاقی، هماهنگی‌های لازم با اداره کل خدمات شهری در خصوص استقرار نیروهای رفع سد معبر و خدماتی در محورهای منتهی به بهشت زهرا و داخل آن، از دیگر اقدامات انجام شده از سوی این مرکز به حالت اجرا در آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha