معاون استاندار آذربایجان‌غربی: مردم محور برنامه‌های دولت سیزدهم هستند

مهاباد - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دولت سیزدهم با حمایت مردم انتخاب شده و تمامی برنامه‌های این دولت هم با محوریت مردم انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا ابراهیمی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار میاندوآب اظهار کرد: مدیرانی می توانند در حوزه کاری خود موفق عمل کنند که از تمام ظرفیت های موجود برای توسعه بهره‌ بگیرند و مردم نیز یکی از ظرفیت و پتانسیل های جامعه به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال عمر پربرکت خود با تکیه بر مردم توانسته است از آزمون ها و مشکلات زیادی سربلند و پیروز در آید و این مهم تنها با همکاری و همراهی مردم به دست می‌آید.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: قبول مسوولیت ها در نظام جمهوری اسلامی تنها برای خدمت‌گزاری به مردم است و در خدمت مردم بودن، بالاترین افتخار برای مدیران در این نظام است.

وی با اشاره به مقاومت مردم ایران در برابر دشمنان اظهار کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حمایت و همکاری با رژیم بعث عراق در طول جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی نتوانسته اند که اراده مردم را در حمایت از نظام تضعیف کنند.

ابراهیمی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور نیز افزود: دشمنان مدل جنگ با مردم ایران را تغییر دادند و با جنگ ترکیبی جوانان و نوجوانان را مورد هدف قرار دادند و سعی می کردند بین اقشار مختلف مردم شکاف ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: اما تمامی نقشه های شوم دشمنان منجر به شکست شد و حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن نشان داد مردم همچنان وفادار به آرمان های نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند و مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیدند.

در ادامه این آیین «محمدرضا رضایی دولت آباد» به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میاندوآب معرفی و از خدمات «علی پیام» فرماندار پیشین این شهر تقدیر شد.

«رضایی دولت آباد» کارمند آموزش و پرورش میاندوآب است و پیش‌تر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب بود.

‍ معاون استاندار آذربایجان‌غربی: مردم محور برنامه‌های دولت سیزدهم هستند

«علی پیام» از ۲۵ بهمن سال گذشته تاکنون فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب بود.

شهرستان میاندوآب با ۲۸۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha