۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۴۷
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85059374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ورامین:آموزش و پرورش پایه اصلی پیگیری موضوعات تربیتی و معرفتی است

شهر ری - ایرنا - معاون و فرماندار ویژه شهرستان ورامین اظهار کرد : در سال آینده باید به موضوعات تربیتی و معرفتی توجه بیشتر شود و این امر به جدیت از سوی آموزش و پرورش پیگیری شود چرا که آموزش و پرورش در محور اصلی این موضوع قرار دارد.

به گزارش ایرنا ، مجید درویشی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود : توجه به سند تحول بنیادین و بومی سازی آن در مدیریت آموزش و پرورش ورامین باید یکی از اصول و راه کار برای سال آینده قرار گیرد چرا که رهبر معظم انقلاب نیز بر پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین تاکید دارد.

فرماندار ورامین:آموزش و پرورش پایه اصلی پیگیری موضوعات تربیتی و معرفتی است

فرماندار ویژه ورامین تسهیل در امور اداری احداث مدارس خیرساز را مهم دانست و خاطرنشان کرد : احداث مدارس جدید در سطح شهرستان با استفاده از ظرفیت خیران ، باید با تسهیل در امور اداری خبرسازان همراه شود و این موضوع توسط اداره آموزش و پرورش قابل پیگیری است.

نشست شصتمین سالگرد قیام پانزده خرداد جنوب شرق در مبدا قیام برگزار شد

نشست برنامه ریزی پیرامون تشکیل کنگره ملی بزرگداشت شصتمین سالگرد قیام پانزده خرداد جنوب شرق به میزبانی نوش آبادی نماینده دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی و با حضور تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا، ائمه جمعه، فرمانداران و شهرداران شهرستان های پیشوا ، ورامین و قرچک برگزار شد .

فرماندار ورامین:آموزش و پرورش پایه اصلی پیگیری موضوعات تربیتی و معرفتی است

در این نشست ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا گفت: هدف از برگزاری این جلسه در استانه شصتمین سالگرد قیام پانزده خرداد ایجاد وحدت و همدلی میان مردم و مسئولین هر سه شهرستان برای قوت بخشیدن به برنامه های کنگره ملی قیام پانزده خرداد در این دیار می باشد.

در ادامه مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین افزود : تشکیل این کنگره ایجاد وحدت و همدلی را به همراه داشته و شروعی خوب برای وحدت رویه هر سه شهرستان در برگزاری برنامه های ملی را در پی خواهد داشت .

سپس فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک بیان داشت: تمام برنامه های این قیام میبایست حول محور آگاه سازی نسل جوان و معرفی قیام پانزده خرداد به لحاظ جایگاه و اهمیت موضوع شکل گیری قیام برای آنان باشد.

پذیرایی ۲۱۸ مرکز اسکان و خدمات رفاهی و گردشگری از مسافران نوروزی در شهرستان دماوند

فرماندار ورامین:آموزش و پرورش پایه اصلی پیگیری موضوعات تربیتی و معرفتی است

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند گفت: به منظور اسکان مسافران نوروزی در سطح مدارس تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی اظهار داشت: در ایام نوروز ۱۱ مدرسه با ۶۸ اتاق، ۴ هتل، یک مهمانپذیر و ۱۳ مرکز بومگردی در سطح شهرستان آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران هستند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: همچنین ۵ مجتمع گردشگری، ۳۰ واحد پذیرایی بین راهی و ۱۶۸ اتاق آماده شده‌اند تا پذیرای مهمانان نوروزی ساکن در شهرستان دماوند باشند.

تقدیر فرماندار از فرماندهان پایگاههای بسیج ادارات شهرستان پاکدشت

فرماندار پاکدشت در این همایش از بسیجیان به عنوان الگوی افراد جامعه یاد کرد و گفت: بسیجیان نباید تنها نام بسیجی را یدک بکشند بلکه باید به عنوان یک بسیجی واقعی سرآمد افراد جامعه در اخلاق، منش و نوآوری باشند.

فرماندار ورامین:آموزش و پرورش پایه اصلی پیگیری موضوعات تربیتی و معرفتی است

اردستانی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: دشمن با استفاده از حربه های جنگ نرم اعم از شبکه های ماهواره ای و اینترنتی تا درون خانه های ما نفوذ کرده و سعی دارد با ایجاد تزلزل در بنیان خانواده های ایرانی به اهداف شوم خود برسد.

وی، حضور پایگاه های بسیج را در ادارات یک فرصت مغتنم و خوب برای احیاء فرهنگ بسیجی عنوان کرد و گفت: رفتار یک فرمانده بسیجی به عنوان الگوی شخصیتی یک مجموعه اداری باید به گونه ای باشد که مدیر آن دستگاه به وجود چنین فردی افتخار کند.

اردستانی گفت: یک بسیجی متفکر در ادارات باید مبارز قاطع با رشوه، فساد اداری بوده و با دفاع از برقراری عدالت سعی کند جامعه اسلامی در این مسیر گام بردارد.

 رودخانه جاجرود به قطب گردشگری تبدیل می شود

 شهردار سعید آبادِ جاجرود گفت: رودخانه جاجرود مابین دو سدلتیان و ماملو واقع شده که با نگاه ویژه به قطب گردشگری تبدیل می شود. محسن بخشنده روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: پل تاریخی شاه عباسی با قدمتی بیش از ۸۵۰ سال ، رودخانه جاجرود را به یکی از نقاط ویژه گردشگری تبدیل کرده و اقداماتی برای ترمیم ،مرمت و باز سازی آن توسط شهرداری انجام شده است.

وی با اشاره به ضرورت کمک رسانی دستگاه‌های شهرستانی و استانی برای توسعه شهر جدید سعید آباد ادامه داد: حاشیه رودخانه جاجرود با تخلیه بیش از ۴۰۰ سرویس نخاله های ساختمانی از حاشیه رودخانه ، احداث ۵۰۰ متر طول جوی آب برای ممانعت از ورود ماشین آلات سنگین و تخلیه زباله به حریم رودخانه و کاشت ۲۰۰ اصله نهال زبان گنجشک در حال تبدیل به منطقه گردشگری است.

شهردار سعید آباد از اجرای جاده سلامت در حاشیه رودخانه جاجرود خبرداد و اظهار داشت: تامین امکانات رفاهی و نصب لوازم ورزشی در حاشیه رودخانه با ایجاد جاده سلامت در حال انجام است.

بخشنده ادامه داد: ارزیابی وآموزش کارکنان برای ارتقای خدمات رسانی به شهروندان در طی ۵ ماه گذشته، دیدار با خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در طی هر ماه ، برگزاری ملاقات مردمی در روزهای سه شنبه، برگزاری نشست با شورای صنعتی جاجرود و بررسی مشکل ۴۰۰ واحد صنعتی فعال در حوزه شهر،ارائه خدمات به صنعتگران در حوزه جمع آوری پسماند با همراهی شورای اسلامی شهر بخشی از خدمات ارائه شده است.

وی بااشاره به ضرورت ساماندهی ورودی شهر سعید آباد، توضیح داد: طی دو ماه گذشته مشاور اجرای طرح ورودی شهر انتخاب شده است که برای تصویب ابتدا به شورای ترافیک شهرستان و سپس به شورای ترافیک استان ارائه و پس از تصویب در سال جدید اجرایی می شود.

بودجه ۸۸۰ میلیاردی شهرداری کیلان تصویب شد

پیمان آقاجان احمدی با اعلام خبر تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر و شهرداری کیلان گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر و شهرداری کیلان که از هم اکنون جهت اطلاع عموم منتشر شده است، تصویب و عصر سه شنبه ابلاغ شد.

آقاجان احمدی گفت: بودجه شورای اسلامی شهر با مبلغ ۲,۸۵۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال به تصویب رسیده که از این مبلغ ۶۵۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال مربوط به هزینه حسابرسی شهرداری و شورای اسلامی شهر است. وی افزود: مبلغ بودجه سالیانه شورای شهر و حق الجلسه اعضاء بر اساس بخشنامه و آیین نامه های فرادستی تعیین شده و این نهاد امکان اظهار نظر در رابطه با مبلغ اعتبار مربوط به خود را ندارد.

این مقام مسئول افزود: شهرداری برای سال آتی اعتبار ۷۵ میلیارد تومانی را در نظر گرفته و طی لایحه ای جهت تصویب تقدیم شورای شهر نموده بود که پس از بررسی نظر شورا را جلب نکرد.

آقاجان احمدی بیان داشت: شورای شهر به عنوان مرجع تصمیم‌گیر و برنامه‌ریز شهر با اعتقاد به الزام شهرداری به تلاش بیشتر از یک سو و با در نظر گرفتن نیازهای شهر از طرفی دیگر مبلغ پیشنهادی را پایین تر از میزان لازم دانست و آن را نپذیرفت که متعاقب آن و پس از برگزاری جلسات متعدد، بررسی و تبادل نظر اعتباری نزدیک به ۸۸ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۲ تعریف و نهایتاً به تصویب شورای شهر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha