۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85059798
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی تمام شدنی نیست

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی ایران تمام شدنی نیست و همواره علیه این نظام و ارزش های مقدس آن توطئه می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار کرد: از ابتدای انقلاب استکبار از هر ابزاری برای تضعیف نظام اسلامی بهره گرفت و هر بار با یک ترفندی سعی در ناامیدی مردم داشت.

وی افزود: ابتدا جنگ را بر این کشور تحمیل کرد و بعد تحریم ها گسترده و اغتشاشات را در کشور ایجاد کرد اما هیچگاه به اهداف شوم خود نرسید چون این نظام اسلامی ریشه در باورهای دینی مردم دارد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: استکبار جهانی، عزت، سربلندی، اقتصاد، فرهنگ، قوانین و مقررات، دین و اسلام ما را نمی خواهد و جریان تحریم حقوق بشری به دلیل دین مردم ایران است.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه توافق ایران با عربستان از ناحیه ضعف نیست، گفت: ایران اسلامی با وجود اختلاف هایی با عربستان دارد توافق کرده است تا زندگی مسالمت آمیزی را در کنار همسایگان داشته باشد و همچنین چالش های منطقه را رفع کند.

وی خاطرنشان کرد: توافق امروز ایران ناشی از قدرت آن است چرا که عربستان چندین سال است که در جنگ هایی که راه انداخته است پیروز نبوده و چیزی نیز عایدش نشده است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان، گفت: ماه مبارک رمضان بهار جان و روح است خداوند این ماه عزیز را به ما هدیه داده است تا با بهره گیری از این فرصت مسیر سعادت برای ما هموار شود.

حجت الاسلام نوری افزود: در ماه مبارک رمضان با روزه داری، نماز خواندن و دعا می توانیم جان را از اعمال بد دور کنیم که فرصت بسیار غنیمتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha