به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، احسان عراقی زاده از مردم خواست گزارش هرنوع تخلف را اعلام کنند و افزود: شهروندان در صورت بروز تخلف مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ یا ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ اطلاع دهند.
وی اظهار داشت: اکنون تیمهای کارشناسی در ستاد حمل و نقل مسافر پایانه مسافربری آدینه کرمان و ادارات شهرستانی وظیفه نظارت بر خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل برون شهری را برعهده دارند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمان ادامه داد: میز خدمت و پاسخگویی به درخواست های مردمی و رسیدگی به شکایات مسافران در سفرهای نوروزی نیز از هم اکنون در پایانه های مسافربری فعال شده و کارشناسان این اداره کل به طور مستمر در محل میز خدمت حضور دارند.
عراقی زاده تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان یا شرکت های مسافربری، کمیسیون های ماده ۱۱ و ماده ۱۲ به صورت ویژه تشکیل می شود و به تخلفات در همان محل رسیدگی می کنند.
به گزارش ایرنا، همزمان با افزایش سفرهای نوروزی نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی نیز در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان شدت گرفته است.
نظر شما