۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۳۳
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85059937
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه رباط کریم: آغاز سال‌نو با عمل شایسته پیام تقارن بهار طبیعت و قرآن است

رباط کریم - ایرنا - امام جمعه رباط کریم گفت: پیام تقارن تحول طبیعت با بهار قرآن این است که باید با بهره مندی از قرآن کریم سال جدید را با روحی تازه، نیتی پاک و اعمال شایسته‌تر شروع کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رباط کریم اظهار داشت: باید از فرصت بهار قرآن برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با قرآن کریم بهترین استفاده را ببریم و یکی از وظایف مراکز مختلف فرهنگی ترویج فرهنگ قرآنی است.

وی افزود: نوروز آغاز فصل بهار، همراه با تحول طبیعت و بیدار شدن زمین و گیاهان از خواب زمستانی، است انسان ها هم باید متحول و از خواب غفلت بیدار شوند.

خطیب جمعه رباط کریم خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ سال مقاومت مردانه و ایستادگی شجاعانه ملت ایران در جنگ ترکیبی دشمنان بود.

وی اضافه کرد: در این سال دشمنان هر چه در توان داشتند را به میدان آوردند و هدف آنها تنها براندازی نظام و تغییر حکومت نبود، هدف تجزیه ایران و تکه تکه کردن کشور بود که با بیداری و ایستادگی مردم شکست خوردند.

ترابی به توافق تهران - ریاض اشاره و خاطرنشان کرد: این توافق نشان از قدرت و اقتدار ایران و بی اعتمادی عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس نسبت به آمریکا است.

امام جمعه رباط کریم یادآور شد: به اعتراف رسانه‌های غربی و صهیونیستی نزدیکی ۲ کشور یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران و شکست سنگینی برای آمریکا و اسرائیل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha