وزیر فرهنگ: ایران استثنایی‌ترین نقطه دنیا در تنوع موسیقی اقوام است

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایران استثنایی‌ترین نقطه دنیا در تنوع موسیقی اقوام است که وظیفه مسئولان را در پاسداشت این میراث و انتقال این فرهنگ به نسل آینده سخت‌تر می‌کند.

به گزارش ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یادداشت محمدمهدی اسماعیلی در فضای مجازی به شرح زیر آمده است: «در ادامه سفرهای استانی پایان هفته مهمان مردم شهید پرور استان خراسان شمالی در شهرهای بجنورد و شیروان بودم.

مردمانی سختکوش که هنر و بویژه موسیقی ریشه در عمق جان و زندگی روزمره آنان دارد.

کشور عزیزمان استثنایی ترین نقطه دنیا در تنوع موسیقی اقوام است و این وظیفه ما به عنوان متصدیان امر را در پاسداشت این میراث و انتقال این فرهنگ به نسل آینده سخت تر می کند.

بازدید از نمایشگاه توانمندی های فرهنگی، هنری، قرآنی و... استان خراسان شمالی در محل سالن ورزشی دانشکده انقلاب اسلامی بجنورد و حضور در آیین افتتاحیه جشنواره موسیقی مقامی در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرستان شیروان از برنامه های سفر یک روزه وزیر فرهنگ به خراسان شمالی بود، همچنین بازدید از پروژه مجتمع فرهنگی و هنری بجنورد و موزه هنرهای معاصر بجنورد از دیگر برنامه های سفر استانی وزیر فرهنگ به خراسان شمالی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha