رییس شورای شهر مشهد: دغدغه‌مند انتخاب شهردار هستیم

مشهد- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اگرچه دغدغه‌مند انتخاب شهردار هستیم اما بررسی و تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری، موجب شد که به این موضوع اوایل سال آینده ورود کنیم.

حسن موحدیان روز شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه فرآیند انتخاب شهردار در حال پیش رفتن است، افزود: به رغم اینکه شهرداری به صورت سرپرستی اداره می‌شود، در روند اداره شهر از نگاه شورای اسلامی شهر هیچگونه نگرانی وجود ندارد و روال طبیعی درحال طی شدن است.

وی در خصوص اقدامات شهرداری برای استقبال از بهار خاطر نشان کرد: اقدامات ارزنده‌ای ویژه ایام نوروز در مشهد صورت گرفته، در این راستا المان‌های مختلفی در سطح شهر جانمایی شده که چهره متفاوتی از مشهدالرضا(ع) را نسبت به سال‌های گذشته رقم زده است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: در حوزه تولیدات گل و گیاه سازمان پارک‌های شهرداری مشهد، امسال اقدامات جدیدی شکل گرفت و با تکیه به ظرفیت‌های سازمانی، مانع از تحمیل هزینه‌های سنگین برای خرید گل و گیاه شده است.

موحدیان افزود: همچنین نوروز ۱۴۰۲ شاهد حضور مقام معظم رهبری در بارگاه منور رضوی هستیم، این سخنرانی مانند ریل‌گذاری برای ارکان اجرایی کشور است و در حوزه مدیریت شهری نیز این سیاست‌گذاری‌ها و توصیه‌ها را به کار خواهیم گرفت تا به طور کامل اجرایی شود.

وی از عموم مردم مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی برای حضور در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری دعوت کرد.

"جواد اصغری" با پیشنهاد و رای اعضای شورای اسلامی مشهد، اول بهمن ماه امسال به عنوان سرپرست شهرداری این کلانشهر انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha