۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 1498
کد خبر: 85060488
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم محور اصلی امر به معروف هستند

سنندج- ایرنا- معاون امور استان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: مردم محور و ستون اصلی امر به معروف و نهی از منکر هستند و بدون حضور مردم این مساله موفق نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید رضا صادق زاده روز شنبه در نشست هم اندیشی طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سنندج افزود: کردستان در زمینه امر به معروف در کشور پیشرو است و جزو پنج استان برتر کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان وحدت آفرین بوده است گفت: امر به معروف باید با عقلانیت همراه باشد که کردستان این موضوع را به خوبی اجرا کرده است.

معاون امور استان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: مشکلات اصلی جامعه به مسایل اجتماعی از جمله مسایل خانواده بر می گردد که اگر خانواده ها آموزش نبیند نه تنها فرزندان حتی والدین هم آسیب می بینند.

وی با بیان اینکه بحث های زیست محیطی در موضوع امر به معروف هم خیلی مهم هستند ادامه داد: مساجد در عرصه مسایل زیست محیطی و مطالبه گری از نمایندگان مردم ورود کنند و مردم را به ضرورت حفظ منابع طبیعی آگاه کنند.

معاون امور استان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به توانمندی های «محمود الله مرادی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، افزود: قرار است از توانایی های ایشان در پایتخت استفاده شود و جایگزین وی نیز فردا معرفی خواهد شد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان هم در این نشست گفت: در ۲۰۰ مسجد استان کردستان شورای امر به معروف دایر است.

محمود الله مرادی افزود: در استان کردستان همچنین بیش از ۳۰۰ طلایه دار فعالیت دارند و بیش از ۳۰۰ نفر هم در شورای اصناف فعال هستند.

در این نشست طلایه داران و اعضای حاضر در نشست دیدگاه های خود را در مورد امر به معروف و نهی از منکر بیان کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha