۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۲۳
کد خبر: 85060656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزهای آغازین بهار در استان اردبیل سرد و بارشی است

۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۲۳
کد خبر: 85060656
روزهای آغازین بهار در استان اردبیل سرد و بارشی است

اردبیل - ایرنا - مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی نسبتا فعال روزهای آغازین بهار از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در این استان سرد و بارشی خواهد بود.

به گزارش ایرنا ، بر اساس این گزارش در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه با تداوم این سامانه بارشی رخداد مه، تندباد لحظه‌ای، کاهش نسبی دمای هوا و بارش باران (گاهی بصورت رگبار و رعد و برق ) پیش‌بینی می‌شود.

بارش در نواحی جنوبی استان اردبیل غالبا به‌صورت برف خواهد بود ، در این مدت در مناطق شمالی استان آسمان ابری و مه‌آلود توام با بارش رگبار پراکنده انتظار می‌رود ، لذا توجه به توصیه هشدار سطح زرد شماره ۵۳ مرکز پیش‌بینی استان اردبیل تاکید شده است.

بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی طی امروز (شنبه) تا عصر فردا (یکشنبه) شرایط جوی در بیشتر مناطق استان اردبیل پایدار بوده و آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری و در طول روز افزایش نسبی دمای هوا انتظار می‌رود.

اردبیل و شهرستان‌های این استان از شرایط هوایی و اقلیمی متغیری برخوردار هستند و مشاهده جلوه‌هایی از هوای فصول گوناگون در یک دوره زمانی کوتاه از جاذبه‌های طبیعی برای گردشگران علاقه‌مند در این استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha