۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 2660
کد خبر: 85060682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 توزیع بنزین یورو چهار در کلانشهر اهواز به شرایط پایداری رسید

اهواز - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز(خوزستان)گفت: توزیع بنزین یورو چهار در کلانشهر اهواز با تنوع بخشیدن به منابع تامین آن، به نقطه پایدار رسیده است.

عبدالکریم محمدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:روزانه بین ۷۰۰هزار لیتر تا ۱.۲میلیون لیتر بنزین یورو چهار از پالایشگاه های آبادان، ستاره خلیج فارس و شازند اراک در کلانشهر اهواز توزیع می‌شود.

وی گفت:بخشی از بنزین ارسالی به اهواز در انبار نفتی نظامیه در پنج کیلومتری اهواز ذخیره‌سازی شده تا در اوج مصرف این فراورده، کمبودی در کلانشهر احساس نشود.

محمدی افزود: توزیع بنزین سوپر نیز در برخی جایگاه‌های سوخت در اهواز توزیع شده است.

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه اهواز(خوزستان) در ادامه با اشاره به الزام قانونی توزیع بنزین یورو چهار در کلانشهرها از جمله اهواز به منظور کاهش آلودگی هوا افزود:موضوع توزیع بنزین یورو چهار از مطالبات مردم بود و دادستان اهواز نیز به عنوان مدعی العموم پیگیر این موضوع بود.

توزیع بنزین یورو چهار در اهواز از اردیبهشت ماه تا اوایل بهمن امسال دچار وقفه شده بود.

سهمیه ۱۵۰لیتری بنزین آزاد در کارت‌های سوخت

محمدی گفت: ماهانه ۱۵۰لیتر بنزین آزاد در کارت‌های سوخت تخصیص می‌یابد و در صورت استفاده نکردن، قابلیت ذخیره‌سازی ندارد.

رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز(خوزستان) در ادامه افزود: بسیاری از شهروندان از این سهمیه ۱۵۰لیتری آزاد آگاه نیستند و به محض تمام شدن سهمیه ماهانه ۶۰لیتری یارانه‌ای، از کارت‌های بنزین جایگاه‌داران استفاده می‌کنند.

وی گفت: تاکید ما این است که ابتدا شهروندان از سهمیه ۱۵۰ لیتری بنزین آزاد در کارت سوخت خود استفاده کنند و استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران را در اولویت بعدی قرار دهند.

ذخیره‌سازی بنزین برای مسافران نوروزی

رییس شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه اهواز(خوزستان) با اشاره به روند افزایشی مصرف بنزین در ایام نوروزی گفت: عملیات ذخیره‌سازی بنزین به منظور پاسخگویی به نیاز مسافران و گردشگران نوروزی انجام شده است.

وی گفت:هیچ جایگاه سوختی در ایام نوروزی در خوزستان به هر دلیل و توجیهی تعطیل نخواهد بود و به صورت شبانه روزی آماده خدمت هستند.

استان خوزستان ۲ شرکت منطقه‌ای مستقل پخش فراورده‌های نفتی در اهواز و آبادان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha