تمام مخازن زباله در ارومیه تعمیر و رنگ آمیزی شد
کارگاه نوسازی مخازن زباله شهرداری ارومیه

ارومیه - ایرنا - رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: در راستای شهر تکانی و استقبال از نوروز، تمام مخازن زباله در این شهر تعمیر، بازسازی و رنگ آمیزی شد.

هادی بصاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استقبال از عید نوروز در قالب شهر تکانی اظهار کرد: در آستانه سال جدید ۲ هزار مخزن زباله در شهرستان ارومیه در راستای شهر تکانی رنگ‌آمیزی و تعمیر شد.

وی ادامه داد: این مخازن زباله ۷۷۰ لیتری در سراسر معابر مهم شهری وجود دارند که در پاکسازی شهر بسیار تاثیر گذار هستند.

بصاری با اشاره به فرایند تخلیه این مخازن اضافه کرد: این مخازن به وسیله ماموران شهرداری و با استفاده از ماشین آلات و با مکانیزاسیون تخلیه می‌شود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزود: رنگ‌آمیزی، بازسازی و تعمیر مخازن سطح شهر از ابتدای ماه جاری در دستور کار کارگاه این سازمان قرار گرفته بود که امروز در آستانه عید نوروز اجرا بازسازی تمامی مخازن به اتمام رسید.

بصاری یادآور شد: برای استقبال از عید نوروز کارکنان تمامی ۶ ناحیه که بر اساس تقسیمات سازمان مدیریت پسماند است به صورت شبانه روزی در راستای شهر تکانی در تلاش هستند.

وی با اشاره به مخازن سفید رنگ تفکیک زباله نیز گفت: ۵۰ مخازن ویژه تفکیک پسماند خشک نیز تعمیر، بازسازی و رنگ آمیز شد تا چهره شهر رنگ تازه‌ای به خود بگیرد.

بصاری تاکید کرد: شست و شوی جداول و نرده های سطح شهر نیز به صورت مکانیزه و غیر مکانیزه در حال انجام است.

وی، رُفت و روب و نظافت محله به محله را از اقدامات ایام بدو عیدی دانست و گفت: جمع آوری و انتقال نخاله‌های تمامی ورودی‌های شهر در دستور کار قرار گرفته و در صورت مشاهده از تمامی زمین‌های خالی سطح شهر نخاله برداری می‌شود.

بصاری افزود: عموم مردم در صورت مشاهده انباشت نخاله‌های شهری در ورودی شهر می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و مکان دقیق را گزارش کنند تا همکاران‌مان اقدام به پاکسازی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha