۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۳۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85061098
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان زنجان به تبریز پنج مصدوم برجای گذاشت

زنجان - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای در اتوبان زنجان تبریز پنج مصدوم برجا گذاشت که بلافاصله اقدامات درمانی برای مصدومین انجام گرفت.

داریوش تقی‌لو شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه عصر امروز شنبه در لاین جنوبی در اتوبان زنجان به تبریز به وقوع پیوست که چهار دستگاه خودروی تندر ۹۰، نیسان، پژو ۲۰۶، کشنده اسکانیا برخورد کردند که خوشبختانه این سانحه بدون فوتی بود.

وی اضافه کرد: بر این اساس از پنج مصدوم این حادثه ۲ مصدوم به بیمارستان موسوی منتقل و سه مصدوم دیگر به‌صورت سرپایی درمان شدند.

این مسوول با اشاره به اجرای طرح «سلامت نوروزی» از ۲۴ اسفند امسال لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ گفت: تمامی پایگاه‌های شهری و جاده‌ای در طرح «سلامت نوروزی» در آماده‌باش کامل قراردارند.

وی اظهار داشت: در این طرح ۶۳ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شامل ۲۱ پایگاه فوریت‌های پزشکی شهری، ۴۲ پایگاه فوریت‌های پزشکی جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی و همچنین یک اورژانس ریلی، سه موتور لانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با ۴۸۳ نفر پرسنل اورژانس آماده خدمت‌رسانی هستند.

رئیس اورژانس استان زنجان با بیان اینکه آمبولانس‌های اورژانس از ساعت ۹ صبح الی ‌۱۲‌ ظهر و از ‌۱۷‌ الی ‌۲۰‌ در حاشیه جاده‌ها به منظور اطلاع‌رسانی و سرعت‌دهی در امر خدمت‌رسانی و افزایش امنیت خاطر مسافرین مستقر هستند، افزود: تمهیدات لازم برای پوشش مناسب حوادث ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی شهرها و وجود ذخیره تجهیزات مصرفی، دارو و لوازم مورد نیاز در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: به‌صورت ۲۴ ساعته اتوبوس آمبولانس تجهیز و آماده بکار بوده و همچنین برای تسریع در ارائه خدمات فوریت‌های یزشکی به مددجویان و همچنین ارتقاء سطح ایمنی راه‌ها و با هدف در معرض دید قرار گرفتن برای ایجاد اطمینان خاطر مسافرین در عوارضی زنجان - تبریز مستقر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha