۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85061308
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان ۱۰ مصدوم به دنبال داشت

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: وقوع ۲ فقره تصادف جاده ای این استان در محورهای شاهین شهر به علویجه و سمیرم به یاسوج در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر مصدوم بر جا گذاشت.

عباس عابدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۱۵ و سه دقیقه روز گذشته تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری تیبا و پژو ۴۰۵ در جاده شاهین شهر به علویجه به اتاق فرمان اورژانس اعلام و سه واحد امدادی به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی پنج نفر شامل ۲ مرد، یک زن و ۲ کودک مصدوم شدند که چهار نفر از آنها به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند و یکی از مصدومان نیز به‌دلیل قطع شدگی دست راست به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شد.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان افزود: در حادثه ای دیگری که ساعت ۱۷ و ۲۱ روز گذشته بر اثر انحراف پراید و برخورد با کوه در محور سمیرم - یاسوج به طرف پل قره رُخ داد نیز پنج نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه، اضافه کرد: مصدومان این حادثه شامل یک زن، ۲ مرد و ۲ کودک بودند که سه نفر از آنها به بیمارستان سیدالشهدا سمیرم منتقل شدند و ۲ نفر نیز اقدامات و درمان سرپایی دریافت کردند.

۱۶۰ پایگاه اورژانس شامل ۸۰ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی، پنج اتاق فرمان و دو اتوبوس آمبولانس در استان اصفهان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha