۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85289401
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان سه فوتی و ۲۴ مصدوم به دنبال داشت

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: وقوع چهار فقره حادثه رانندگی در اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته موجب کشته شدن سه تن و مصدومیت ۲۴ نفر دیگر شد.

عباس عابدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت سه و هشت دقیقه بامداد روز گذشته تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید و وانت مزدا در اصفهان - روی پل امام خمینی- حدفاصل خانه اصفهان به طرف دروازه تهران به اتاق فرمان اورژانس اعلام و ۲ واحد امدادی به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی هفت نفر شامل سه مرد، ۲ زن و ۲ کودک مصدوم شدند که به بیمارستان‌ کاشانی منتقل شدند.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان افزود: تصادف زنجیره ای پنج دستگاه سواری نیز ساعت ۱۶ و ۴۹ دقیقه روز گذشته در کمربندی شرق اصفهان-یک کیلومتر بعد از سیتی سنتر رخ داد که سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه هشت نفر شامل ۶ مرد، یک زن و یک کودک ۱۰ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان های الزهرا و کاشانی منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: همچنین ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه روز گذشته تصادف پژو ۴۰۵ - پژو پارس در داران ۱۰ کیلومتری قوزجانک به اتاق فرمان اورژانس اعلام و ۲ واحد امدادی به محل اعزام شد.

وی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی چهار نفر شامل یک مرد ۳۰ ساله، یک زن ۶۵ ساله و ۲ کودک هشت و ۲ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند و ۲ نفر مرد ۲۵ و ۲۸ ساله جان باختند.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: ساعت هفت و ۵۰ دقیقه امروز تصادف ۲ دستگاه کامیون و وانت پیکان در کیلومتر سه جاده طالخونچه-شهرضا به اتاق فرمان اورژانس اعلام و ۲ واحد امدادی به محل اعزام شد.

وی بیان کرد: در این سانحه رانندگی پنج نفر مرد مصدوم شدند که به بیمارستان‌ محمد رسول الله مبارکه منتقل شدند و یک نفر مرد ۲۰ ساله جان باخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha