عاملان نزاع دسته جمعی در بروجرد دستگیر شدند

بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی بروجرددگفت: ۲ نفر عاملان نزاع دسته جمعی در بروجرد که اقدام به مصدوم شدن چهار نفر با سلاح سرد کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان سرهنگ"مهدی مهدووی کیا" افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و نزاع خانوادگی در روستاهای اطراف بروجرد، ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی ۲ عامل نزاع و درگیری را شناسایی و با هماهنگی قضایی آنها را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان چندین تیغه سلاح سرد کشف شد.
فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه در جریان این درگیری چهار نفر با سلاح سرد مصدوم شده بودند، گفت: با تحقیقات صورت گرفته علت و انگیزه درگیری اختلافات قبلی و خانوادگی اعلام شده است.
سرهنگ مهدوی کیا خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و کارکنان انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش با مجرمان قاطعانه و با قدرت برخورد خواهند کرد

یک خودروی سرقتی در بروجرد شناسایی و کشف شد
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پراید درخرم آباد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اظهار داشت: پلیس با ایجاد طرح مهار خودروی سرقتی را شناسایی که راننده خودرو با مشاهده ماموران انتظامی بلافاصله با سرعت غیرمجاز از محل متواری که با جدیت ماموران کلانتری ۱۵ این شهرستان خودروی مورد نظر متوقف شد.
فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به دستگیری سارق مربوطه از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha