۱ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۵۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85062218
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش همراهان سفر ایمن درجاده‌های کردستان آغاز شد

۱ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۵۸
کد خبر: 85062218
پویش همراهان سفر ایمن درجاده‌های کردستان آغاز شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: پویش همراهان سفر ایمن ویژه نوروز ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در جاده های استان آغاز شده است.

فرزاد حسنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پویش با هدف افزایش ایمنی سفرهای برون شهری در تعطیلات نوروز و کاهش خطرات و سوانح رانندگی از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

وی افزود: در قالب این طرح ۲ ایستگاه در استان شامل راهدارخانه صلوات آباد کیلومتر ۲۰ محور سنندج-دهگلان و مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی آسایش کیلومتر ۵۰ محور سنندج-دیواندره آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اضافه کرد: در این پویش برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، موسیقی محلی، نقاشی کودکان، برنامه های آموزشی با موضوع مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی و اهدای جوایز اجرا می شود.

به گفته وی پذیرایی و استراحت ویژه رانندگان و افزایش نشاط معنوی با اقامه نماز جماعت در ماه مهمانی خدا از دیگر برنامه هایی است که در قالب پویش همراهان سفر ایمن در استان اجرا خواهد شد.

استان کردستان حدود هشت هزار کیلومتر راه دارد که از این میزان بیش از ۶ هزار کیلومتر راه روستایی و حدود یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر آن هم راه بین‌شهری شامل ۳۲۵ کیلومتر بزرگراه، ۸۸۸ کیلومتر اصلی و ۷۰۰ کیلومتر نیز فرعی و عریض است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha