۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85062303
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۴۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰
کد خبر: 85062303
۴۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۴۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو توسط ماموران انتظامی استان کشف شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاعاتی مبنی بر حمل محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در جاده های برون شهری این استان دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران هنگام کنترل مسیرهای استان به یک دستگاه سواری پژو که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند که راننده با مشاهده پلیس بر سرعت خود افزوده و متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات تخصصی پلیسی آن را متوقف کردند و در بازرسی از آن، ۳۴۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۷۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی بیان کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شجاعی نسب با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر گفت: پلیس به صورت شبانه روزی با چشمانی بیدار تحرکات اشرار و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی را رصد می‌کند و اجازه ناامنی و جولان به مخلان امنیت عمومی را نخواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha