۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۳۵
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 85062587
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ شاخص و آکواریوم برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ در شهر خوی نصب شد

ارومیه - ایرنا - رییس کمیسیون سیما و منظر شورای اسلامی شهر خوی از نصب ۱۷ شاخص و آکواریوم در قالب طرح استقبال از بهار و نوروز ۱۴۰۲ در سطح این شهر خبر داد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، الهام سادات مظلومی عصر دوشنبه در حاشیه نصب این شاخص افزود: با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و آغاز فصل بهار، سازمان سیما و منظر شهرداری خوی با هدف زیباسازی شهری و ایجاد نشاط اجتماعی اقدام به نصب ۱۶ شاخص نوروزی و یک آکواریوم بزرگ در شهر خوی و شهرک ولیعصر کرد.

وی اظهار کرد: این سازمان همچنین با کاشت بیش از ۳۱ هزار انواع درخت، درختچه، گل و بوته در میادین، بلوارها و فضای سبز شهر خوی به استقبال عید نوروز و فصل بهار رفته است.

۱۷ المان و آکواریوم برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ در شهر خوی نصب شد

مظلومی با اشاره به سایر اقدامات سازمان سیما و منظر ادامه داد: عید نوروز امسال مصادف با ماه میهمانی و مبارک رمضان است که در این راستا نیز بالای ۱۵ بنر و المان با موضوع رمضان نصب شده است.

رییس کمیسیون سیما و منظر شورای اسلامی شهر خوی تاکید کرد: با هدف بهبود و شادابی به مبلمان شهری، رنگ آمیزی نیمکت‌های پارک‌های سطح شهر، شاخص‌ها، آلاچیق‌ها و همچنین نورپردازی برخی میادین و پل‌ها نیز انجام شده است.

۱۷ المان و آکواریوم برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ در شهر خوی نصب شد

شهر خوی در شمال آذربایجان غربی به رغم وقوع چند زلزله بزرگ و بیش از۳۰۰ پس لرزه بزرگ و کوچک و خسارت‌های فراوان و تخریب و آسیب دیدگی چند هزار واحد مسکونی و روند بازسازی و اینکه بسیاری از مردم به‌ویژه اهالی روستاهای آسیب دیده در چادر سکونت دارند ولی در آستانه نوروز شور و شوق در مردمان این دیار حکایت از امید به آینده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha