۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85062852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضریب امنیتی مرزها با هوشمندسازی واحدهای مرزبانی ارتقا یافت

سنندج- ایرنا- فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که با جدیت دنبال می‌شود، بحث هوشمندسازی واحدهای مرزبانی با تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی برای ارتقای ضریب امنیتی مرزها بود که محقق شد.

به گزارش ایرنا، سردار احمدعلی گودرزی روز سه‌شنبه در اولین روز از سال ۱۴۰۲ و در جریان بازدید از یگان‌های مرزی شهرستان بانه، اظهار کرد: تلاش ما ارتقای توان عملیاتی و آموزشی مرزبانان است تا بتوانند به وظایف ذاتی خود به بهترین شیوه عمل کنند.

وی افزود: در ۲ روز سفر کاری که به شهرهای مرزی ارومیه، خوی، پیرانشهر و سردشت در آذربایجان غربی و شهرستان بانه در کردستان داشتیم، شاهد امنیت پایدار در مرزهای غرب و شمال غرب کشور بودیم.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به شعار نوروزی امسال فراجا "نوروز متفاوت با مرزبانی حرفه‌ای و مقتدر"، اضافه کرد: نقش مرزنشینان در برقراری امنیت و توجه به مطالبات آنان ماموریت ویژه مرزبانی است و امیدواریم در آینده نزدیک در صورت رفع مشکلات جزئی، شاهد بازگشایی بازارچه های مرزی برای تسهیل در معیشت مرزنشینان باشیم.

ضریب امنیتی مرزها با هوشمندسازی واحدهای مرزبانی ارتقا یافت

سردار گودرزی ادامه داد: یکی از افتخارات مرزبانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که پایگاه مردمی دارد و در این راستا ما در طول سال و به طور مستمر در اقصی نقاط مرزهای کشور با مرزنشینان، معتمدان و روحانیون مناطق مرزی که مرزیاران افتخاری ما هستند جلسات و نشست داریم و هماهنگی و تعامل خوبی بین مرزبانان و مرزنشینان وجود دارد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به اقتدار و آمادگی مرزبانی در حراست از مرزهای کشور، گفت: انتظار داریم مردم قدرشناس در کنار سفره هفت سین خود در کمال امنیت و آرامش برای مرزبانان آرزوی موفقیت و ما را از دعای خیر خود بهره مند کنند.

امروز همچنین با حضور سردار گودرزی در منطقه مرزی گله سوره بانه، نشست صمیمانه مرزبانان و مرزنشینان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha