بهبود وضعیت سفره مردم، مهمترین نتیجه مورد انتظار از تحقق شعار سال ۱۴۰۲ است

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش گفت: بهبود وضعیت معیشت یکی از مهمترین اهداف شعار مهار تورم و رشد تولید است که بهبود سفره مردم نتجیه تحقق آن در سال جاری خواهد بود.

حجت الاسلام علیرضا بی نیاز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مشکلات اقتصادی، معیشتی و عدم ثبات در بازار ارز و تورم از چالش های مردم در سال ۱۴۰۱ بود و بر این اساس دولت سیزدهم و بخش های مختلف تلاش کردند تا تاثیرات آن را کاهش دهند .

وی با بیان اینکه بسیاری از این مشکلات به دلایل مختلف کنترل نشد و مردم مشکلات سختی های مختلفی را دیدند افزود: این مشکلات قشر آسیب پذیر و متوسط به پایین را درگیر خود کرده و رهبر معظم انقلاب با نامگذاری کردن سال جاری به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید به دنبال گستردگی تلاش ها برای رفع این مشکلات است.

امام جمعه کیش گفت: بخش عمده از اهداف شعار سال رفع مشکلات اقتصادی است که انتظار می رود با تحقق ان سفره مردم وضع بهتری داشته باشد و گشایشی در امور مردم حاصل شود.

وی گفت: برای تحقق این شعار رشد تولید لازمه فعالیت ها است و دولتمردان و مسوولان و همه کسانی که نسبت به این امر مسوول هستند باید تمام همت خود را برای کم کردن تورم و گرانی بکار بگیرند.

حجت الاسلام بی نیاز گفت: بخش های خصوصی و همه فعالان اقتصادی نیز باید در کنار دولت باشند و سرمایه گذاران سرمایه های خود را برای رشد تولید سوق داده و مردم به عنوان پشتیبان حامی هر ۲ گروه دولت و بخش خصوصی باشد.

وی گفت: ۱۴۰۱، سالی پر فراز و نشیبی بود و مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی و با بزرگترین جنگ ترکیبی و اغتشاشات از سویی دیگر روبرو شدند، اما با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، همراهی و حضور باشکوه مردم بصیر و ولایت‌مدار و تلاش دولت مردان خنثی سازی فتنه اغتشاشات، تدبیر برای رفع مشکلات اقتصادی و موفقیت‌های کشور در دیپلماسی سیاسی و اقتصادی نویدی برای تحقق اهداف در سال جدید است.

امام جمعه افزود: جزیره کیش در سال ۱۴۰۱ با مشکلات زلزله، رکود اقتصادی و تجاری، مشکلات معیشتی و مسکن، کمبود پرواز و بی ثباتی مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کرد، اما با همراهی مردم و تلاش مسوولان توفیقاتی داشتیم که اوج آن حضور بی‌نظیر مردم ولایتمدار و شریف جزیره کیش در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

حجت لاسلام بی نیاز گفت: امسال عید نوروز با حلول ماه مبارک رمضان همزمان شده است و بهار طبیعت و بهار فطرت باهم تلاقی شده اند و به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای در جزیره کیش برنامه‌ریزی شده است و امیدواریم ساکنان جزیره کیش و مسافران علاوه بر استفاده از خدمات عمومی و گردشگری از این برنامه‌های فرهنگی و معنوی نیز بهره ببرند.

وی گفتک امیدواریم که سال جدید در جزیره کیش شاهد ثبات مدیریتی، رونق اقتصادی و تکمیل زیرساخت‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و درمانی، توسعه گردشگری حلال، اخلاق محوری و ترویج و ارتقای فرهنگ و معنویت، حمایت از اقشار آسیب پذیر، تقویت فعالیت‌های دانش بنیان و مشارکت بخش خصوصی، ساماندهی و کارآمدی ادارات و نهادها با بهره مندی از حضور مدیران قوی و استفاده از ظرفیت‌های نیروهای درون سازمانی و بومی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha