۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۴۳
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85063177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بیرجند: بهار طبیعت و عبودیت نشاط‌ آفرین شده است

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند آغاز سال ۱۴۰۲ را تبریک گفت و اظهار داشت: بهار طبیعت و بهار عبودیت به‌هم درآمیخته و نشاط و امید در دل‌ها ایجاد کرده است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا در پیام نوروزی حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی بعد از ذکر دعای تحویل سال آمده است: نوروز ۱۴۰۲ را در حالی به شما مردم شایسته و عزیز خراسان جنوبی تهنیت عرض می‌کنم که هم عطر میلاد مقدس حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به همراه دارد و هم درگاه مهمانخانه رمضان در راه بهار طبیعت و بهار عبودیت به‌هم درآمیخته؛ و خانه تکانی زندگی جسمانی با حیات طیبه‌ی روحانی، نشاط و امید به دل‌ها درانداخته است.

وی ادامه داد: شکوفه اشجار چشم‌انداز را جلا بخشیده و تعادل لیل و نهار با عدالت در گفتار و رفتار و پیروی از پیر و سالار ابرار و سلاله اخیار، برای همیشه دست اجانب و اشرار و استعمار ستم‌مدار را از سر مسلمین، به حول و قوه دادار، کوتاه نماید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در پیامی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha