نماینده مجلس: مردم برای توسعه متوازن روستاها به دولت کمک کنند

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه متوازن مناطق روستایی در ابعاد مختلف عمرانی و فرهنگی در گرو همکاری مردم و خیران در کنار اقدامات دولت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صباغیان روز سه‌شنبه در جمع اعضای شورا و دهیاران روستاهای دهستان بهادران مهریز افزود: مشارکت بخش خصوصی و خیران در تحقق مطالبات آحاد مردم و جوانان بسیار ضروری و نقش اصلی در کمک به توسعه است.

وی در ادامه به ضرورت اولویت بندی مسائل و مشکلات روستاها و دهستان بهادران اشاره کرد و ادامه داد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها بر اساس ظرفیت‌های هر منطقه و طبق یک نقشه راه مشخص، برای حل مسایل و تحقق خواست مردم اقدام کنند.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توجه به مسایل فرهنگی در کنار رسیدگی به امور فرهنگی یک ضرورت و موضوع مهم است و باید در این خصوص برنامه ریزی و اقدام موثر صورت گیرد.

نماینده مجلس: مردم برای توسعه متوازن روستاها به دولت کمک کنند

صباغیان سپس از روند اجرای پروژه احداث میدان ورودی روستا، پارک در حال احداث، طرح توسعه جاده ورودی روستای کریم آباد و نمایشگاه عکس و خاطره لاله‌های آسمانی مکتب حاج قاسم بازدید و قول رسیدگی و پیگیری به مطالبات داد.

همچنین در این نشست که جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان مهریز حضور داشتند تعدادی از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مناطق روستایی بخش مرکزی و دهستان بهادران به ارائه گزارش و بیان نظرات و مطالبات خود پرداختند.

دهستان بهادران در ۶۰ کیلومتری جنوب شهر مهریز و کنار جاده تهران به شرق و جنوب کشور قرار دارد و بیش از ۶۰ درصد پسته استان در این منطقه برداشت می‌شود .

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۰ درصد در ۱۴۰ روستای پنج دهستان ارنان، میانکوه، تنگچنار، خورمیزات و بهادران زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha