فیلم/وقوع ۱۲۰ فقره ریزش و رانش سنگ در جاده های کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- ایرنا- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به آغاز بارش ها از روز گذشته تاکنون، ۱۲۰ فقره ریزش و رانش سنگ در محورهای مواصلاتی استان رخ داده است که در کمترین زمان ممکن برداشته شدند و اکنون مشکلی برای تردد در هیچ یک از محورها وجود ندارد.

محمد حسین پور روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به احتمال ریزش لحظه ای سنگ به درون جاده رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا بتوانند خودروی خود را کنترل کنند.

وی افزود: هم اکنون شاهد بارش سنگین باران در بیشتر محورهای ارتباطی استان هستیم و در محور مارگون و سپیدار به سمت جوخانه بارش برف وجود دارد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حجم ترافیک در همه محور های استان بالاست و میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است.

حسین پور عنوان کرد: هم اینک بیشترین حجم ترافیک در محور یاسوج به اصفهان و یاسوج به بابامیدان است.

طبق نظر کارشناس هواشناسی ، آسمان استان از روز پنجشنبه سوم فروردین ماه صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

بر این اساس، شرایط جوی در روزهای چهارم و پنجم فروردین ماه نیز پایدار خواهد بود.همچنین بر اساس پیش بینی ۱۰ روزه، در تاریخ‌های ۶، ۷ و ۸ فروردین ماه شاهد آسمانی ابری با بارش باران و در روزهای ۹، ۱٠ و ۱۱ فرودین ماه آسمانی صاف تا قسمتی ابری را در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت.

براساس گزارش سازمان هواشناسی میزان بارش‌ها در سنوگان ۱۲، ماهور باشت ۱۰، سرفاریاب ۱۲، چرام ۹، لنده ۵ ممیز یک دهم، گنجگون ۱۱ و ۵ دهم، قلعه رئیسی ۷، لیکک ۴ دهم، دشت بز ۶، بوستان ۸، مارگون ۸، دهدشت ۴ و ۶ دهم، باشت ۸ و ۵ دهم، سرآسیاب ۶، پاتاوه ۶ ممیز ۵ دهم، سی سخت ۸ ممیز ۴ دهم، گچساران ۹ ممیز یک دهم و یاسوج ۱۰ میلیمتر باران بارید.

طی این مدت در گنجگان ۴ سانتیمتر و در مارگون ۲ سانتیمتر برف بارید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha