۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85064146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بقاع متبرکه کاشان آماده اسکان یک  هزار زائر و مسافر نوروزی است

کاشان - ایرنا- رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: با فراهم نمودن شرایط لازم بقاع متبرکه این شهرستان آمادگی اسکان روزانه یک هزار زائر و مسافر نوروزی را در هر شبانه روز دارند.

مسلم محمودزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بقاع متبرکه همچون سال های گذشته سال های گذشته در قالب طرح آرامش بهاری طی ایام نوروز پذیرایی زائران و مسافران نوروزی است و پیش بینی می کنیم در پایان طرح یادشده در مجموع بیش از ۳۰ هزار نفر مسافر و زائر در این بقعه ها اسکان یابند.

وی اظهار کرد:طرح آرامش بهاری با هدف خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی در ۳۰ بقعه متبرکه کاشان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: هر روز بیش از ۱۰ هزار مسافر نوروزی در بقاع متبرکه کاشان تردد دارند و امکان اسکان اضطراری مسافران در بقعه های متبرکه شهرستان هم وجود دارد.

محمودزاده افزود:بقاع متبرکه محمد هلال بن علی(ع) مشهد اردهال، علی ابن امام محمدباقر(ع)،امام زاده ولی ابن موسی کاظم راوند، امام زاده سلطان امیر احمد(ع) و امام زاده ابراهیم فین پنج بقعه شاخص و مهیای اسکان و استراحت مسافران و زائران در ایام نوروز هستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha